Jeg kunne godt bruge jeres perspektiv og evt. råd og vejledning til mit problem.
Ja som overskriften lyder bliver min søn revet og mest bidt i børnehaven. Det sker i gennemsnit engang om ugen

Min søn startede i børnehaven for ca ½ år siden. Min søn fylder 3 til april, men han er på en stue fra 2-4 årige. Der er 14 drenge og 2 piger på hans stue. Min søn er født fortidligt, dog ikke meget. Hans sprog er en smule bagud, men den sidste måned, er hans sprog blevet meget bedre, han kan sige sætninger som :" Og mig først, eller Hvad laver?Lige lidt baggrundsviden.
Nå men så til problemet...
Han bliver rigtig tit bidt, så der kommer mærker, og en gang var det så grelt, at vi måtte på skadestuen, da der var kommet hul på kinden, så han måtte i noget antibiotika/salve behandling.
Pædagoerne tager for let på det, efter min mening. De fortæller min søn "går for tæt på" de andre børn, og så de andre børn siger fra ved og bide. De har gjort lidt dernede, men ikke nok efter min mening, da problemet fortsætter, altså der blever bidt osv.
Min søn er meget kærlig, glad og vil alle andre rigtig meget. Men samtidig er han rigtig fræk. Forstående på den måde han søger negativ opmærksomhed herhjemme, hvis jeg står midt i maden, er på toilettet mm. Men han er også lige den alder hvor han skal prøve grænser af. Jeg er alenemor lige pt agtig, da min kæreste er udsendt.
Da jeg ligesom havde fået nok, ringer jeg til børnehaven og forlanger de tager hånd om problemet, jeg ønsker ikke og modarbejde børnehaven overhovedet. Når men vi aftaler et møde her d. 6 marts, men fortæller også til lederen at min søn er fræk og grænsesøgende og jeg godt kunne tænke mig nogle værktøjer til når han laver ballade. Så hun spørger mig om jeg kunne tænke mig der kom en børnepsykolog også. Takker ja, da jeg tænker jeg har intet og miste, men samtidig klarlægger jeg overfor lederen at jeg ikke vil have det er min søn der er problemet. Og det jo ikke kan være rigtigt at jeg skal flytte mit barn til en anden instution. Min søn har haft en del skift. 4 forskellige institioner, da jeg er gået fra min søns far og måtte flytte hjem til de gamle. Da jeg fik min egen lejlighed startede han i dagpleje, men da min søn har så meget krudt i røven og han havde brug for mere input og frisk luft, og udvikle sit sprog mere skiftede jeg til den nuværende børnehave.
Min søns far, er ikke til nogen hjælp overhovedet, så jeg føler mig lidt alene om dette her problem, selvom jeg har mine forældre støtte og kærestes.
Så jeg kunne godt tænke mig og hører Jeres mening om situationen og hvad i ville gøre???
Sorry det blev lidt rodet.