Vuggestueplads fra 1/7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
6 svar
4 synes godt om
2. marts 2013

MorDk

Igår fik  jeg besked om at Prinsessen har fået plads i den ønskede institution fra 1/7 ♥ Men grundet sommerferie osv. regner jeg med at hun først starter indkørring til august. Det kan bare ikke være bedre. Storebror går samme sted og rykker snart op i børnehaven. Tænk at jeg meget snart har et børnehavebarn og et vuggestuebarn ♥

Jeg ville bare liiige dele min glædelige nyhed ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MorDk skriver:

Igår fik  jeg besked om at Prinsessen har fået plads i den ønskede institution fra 1/7 ♥ Men grundet sommerferie osv. regner jeg med at hun først starter indkørring til august. Det kan bare ikke være bedre. Storebror går samme sted og rykker snart op i børnehaven. Tænk at jeg meget snart har et børnehavebarn og et vuggestuebarn ♥

Jeg ville bare liiige dele min glædelige nyhed ♥

Ja det er godt nok vildt!! 

Vi venter stadig på at høre hvornår thea har fået pasning fra! Vh stine

Anmeld

2. marts 2013

Tulle28

Hvor skønt for jer, men tænker også EIIIII hvor bliver de hurtigt store!???? Jeg synes ikke det gik SÅ hurtigt med den store, men med yngsten flyver tiden bare afsted...

Anmeld

2. marts 2013

MorDk

Tulle28 skriver:

Hvor skønt for jer, men tænker også EIIIII hvor bliver de hurtigt store!???? Jeg synes ikke det gik SÅ hurtigt med den store, men med yngsten flyver tiden bare afsted...

Ja sådan har jeg det også! Kan slet ikke følge med og liiiige pludselig skal jeg på arbejde igen SUK!!

Anmeld

2. marts 2013

LilleChelle

Det var godt nok tidligt du har fået svar. Vi har intet hørt og her er han skrevet op til d. 16.6. 

Men mange gange tillykke så dejligt at have styr på det.  

Anmeld

2. marts 2013

MorDk

LilleChelle skriver:

Det var godt nok tidligt du har fået svar. Vi har intet hørt og her er han skrevet op til d. 16.6. 

Men mange gange tillykke så dejligt at have styr på det.  

Sådan var det også med storbror  Men dér boede vi i KBH/Nørrebro. Fik besked omkring et ½ års tid før start!

Sys det er dejligt... så man har mulighed for at planlægge lidt  

Har hørt om nogle som først fik tilbudt plads 1 uge før start!

Anmeld

2. marts 2013

LilleChelle

MorDk skriver:

Sådan var det også med storbror  Men dér boede vi i KBH/Nørrebro. Fik besked omkring et ½ års tid før start!

Sys det er dejligt... så man har mulighed for at planlægge lidt  

Har hørt om nogle som først fik tilbudt plads 1 uge før start!

Håber godt nok på at få besked lidt før. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.