tænkte på ? ang spak:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
5 svar
2 synes godt om
1. marts 2013

Christina :-)

Håber nogen gider og svarer ligger i sengen lige nu og lillemanden går helt a mok men tænkte på når man mærker og ser dem 'spake ' hvor maven bevæger sig er det enlig kun benene eller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Amanda Stage

nej det kan også sagtens være fx numsen, men fødderne er det mest normale. 

Anmeld

1. marts 2013

AnthonsMor

mortilelias:-) skriver:

Håber nogen gider og svarer ligger i sengen lige nu og lillemanden går helt a mok men tænkte på når man mærker og ser dem 'spake ' hvor maven bevæger sig er det enlig kun benene eller? 

Hos mig er det mest numsen jeg har set flytte på sig, men jeg tror det kommer an på hvordan baby ligger Min dreng ligger med fødderne til den ene side og ryggen til den anden side og hovedet nedad, så han ligger med siden ud mod maven, derfor ser jeg ikke så tit fødderne, kun engang imellem i siderne

Anmeld

1. marts 2013

Mom2

mortilelias:-) skriver:

Jeg oplevede at hele maven hoppede. Blev godt nok forskrækket første gang det skete..

Anmeld

2. marts 2013

Kløver

Det kommer an på hvordan baby ligger, det kan være numsen, en hånd, albue, fod, knæ, ryggen

Anmeld

2. marts 2013

Christina :-)

Hvis jeg trykker lille så stille der hvor han spaker er det hårdt føste gang bliv jeg forskrækket havede glemt hvordan der mærkes fra da jeg ventede min søn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.