Synes altså sådan jeg lækker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. marts 2013

Anonym trådstarter

Andre der har haft problemer med det her under graviditeten? Det har stået på på det seneste synes jeg.. "lækker" bare sådan forneden.. Altså ærlig talt er jeg i tvivl om det er tyndt udflåd, eller om jeg faktisk lækker lidt urin uden at mærke det For det sker også når jeg HAR tisset og ikke skal tisse. Hvis jeg ikke husker at bruge et trusseindlæg, så får jeg hurtigt fugtige trusser. Altså ikke VÅDE så de skal vrides eller noget.. Hehe.. Men sådan man kan godt se det i dem, og jeg skal skifte undertøj. Synes bare det er irriterende at skulle bruge de trusseindlæg hele tiden, og syens det er helt vildt at det er sådan, synes ikke det var så slemt med vores første. Det er dog heller ikke sådan at trusseindlægget bliver vådt og tungt eller noget.

Nogle dage synes jeg det lugter lidt, andre dage ikke. Men det er lidt svært at vurdere, fordi jeg desværre døjer med lidt ubalance forneden. Min læge siger det ikke er svamp eller lign, så jeg har fået en god intimsæbe jeg bruger, men i perioder virker det ikke så meget.

Det er ret pinligt at skrive om, sorry! Man kan godt svare anonym. Er forresten 36 uger henne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Dot D

Jeg døjede også i mine graviditeter til slut, så jeg brugte Tena bind, så følte jeg mere sikker

Så må jeg lige tilstå, at jeg smålo over din overskrift, jeg læste nemlig forkert, synes der stod: Synes sådan jeg ER lækker... Tænkte fedt, én med en god selvtillid

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg døjede også i mine graviditeter til slut, så jeg brugte Tena bind, så følte jeg mere sikker

Så må jeg lige tilstå, at jeg smålo over din overskrift, jeg læste nemlig forkert, synes der stod: Synes sådan jeg ER lækker... Tænkte fedt, én med en god selvtillid

Jeg må nok også erkende jeg ikke får lavet tilstrækkelig knibeøvelser

Hahahaha! Ej, det gør jeg bestemt ikke. Tror aldrig jeg føler mig mindre lækker, end når jeg er højgravid

Anmeld

1. marts 2013

Dot D

Anonym skriver:

Jeg må nok også erkende jeg ikke får lavet tilstrækkelig knibeøvelser

Hahahaha! Ej, det gør jeg bestemt ikke. Tror aldrig jeg føler mig mindre lækker, end når jeg er højgravid

Knibeøvelser er gode, så bare start nu, så hjælper de også på længere sigt

Håber du kommer forholdsvis "tørtrusset" igennem de sidste uger

Anmeld

1. marts 2013

Anonym

Anonym skriver:

Andre der har haft problemer med det her under graviditeten? Det har stået på på det seneste synes jeg.. "lækker" bare sådan forneden.. Altså ærlig talt er jeg i tvivl om det er tyndt udflåd, eller om jeg faktisk lækker lidt urin uden at mærke det For det sker også når jeg HAR tisset og ikke skal tisse. Hvis jeg ikke husker at bruge et trusseindlæg, så får jeg hurtigt fugtige trusser. Altså ikke VÅDE så de skal vrides eller noget.. Hehe.. Men sådan man kan godt se det i dem, og jeg skal skifte undertøj. Synes bare det er irriterende at skulle bruge de trusseindlæg hele tiden, og syens det er helt vildt at det er sådan, synes ikke det var så slemt med vores første. Det er dog heller ikke sådan at trusseindlægget bliver vådt og tungt eller noget.

Nogle dage synes jeg det lugter lidt, andre dage ikke. Men det er lidt svært at vurdere, fordi jeg desværre døjer med lidt ubalance forneden. Min læge siger det ikke er svamp eller lign, så jeg har fået en god intimsæbe jeg bruger, men i perioder virker det ikke så meget.

Det er ret pinligt at skrive om, sorry! Man kan godt svare anonym. Er forresten 36 uger henne..

Jeg har det ligesådan og er nødt til at bruge trusseindlæg hele tiden, og jeg er kun 28+

Anmeld

1. marts 2013

Amanda Stage

Du skal ikke være flov, for det er faktisk en alm. pinlig lidelse for gravide 

Jeg husker heller ikke øget udflåd under første graviditet, men for dælen da det er slemt under denne  jeg tror ikke det er urin, for øget udflåd kan faktisk også være meget flydende, ildelugtende osv. det er det som er mest normalt. Jeg kan trøste dig med at hvis det er udflåd, så stopper det når du har født, hvis det er urin... så øv.. det stopper ikke bare lige! men prøv med knibeøvelser, det hjælper på at være "utæt" 

Anmeld

1. marts 2013

Miss Kat

Samme her!   Måtte også straks ind og læse, hvad det dog var for et spøjst indlæg. Og blev faktisk halvforvirret først, fordi emnet jo ikke var sååå lækkert igen.

(Øget udflåd er forresten en helt normal graviditetsgene!)

Anmeld

1. marts 2013

Anonym

Anonym skriver:

Åh ja! Jeg har måttet bruge natbind i over 2 måneder nu, for det første fordi når jeg nyser og hoster kan der altså godt finde på at komme lidt urin med ud, pisse klamt, men så er det godt jeg kan have en mindre ble på

Også er mit udflåd også meget tyndt i forhold til før, og der er meget mere af det! Så hvis ikke jeg skal skifte underbukser 4-5 gange i døgnet så SKAL jeg have bind på..

Har så heldigvis termin på torsdag, så er det så bare blødningen jeg skal have styr på, også håber jeg det er ovre bagefter

Anmeld

2. marts 2013

banana3

Dot D skriver:

Hahaha - sådan læste jeg det også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.