Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dobbelt
Malli skriver: Nogen der har en slee-bee bæreplade med hanke, som de ikke længere bruger, og har lyst til at sælge til en god pris!? jeg har fået knækket min jeg bor i kbh, så hvis nogen har en de ikke bruger, kunne det godt ha interesse
Nogen der har en slee-bee bæreplade med hanke, som de ikke længere bruger, og har lyst til at sælge til en god pris!? jeg har fået knækket min jeg bor i kbh, så hvis nogen har en de ikke bruger, kunne det godt ha interesse
Jep det har jeg. Men er fra Vordingborg, så ved ikke om det kan lade sig gøre?
ja det har jeg.. Kommer dog fra Vordingborg, så ved ikke om det kan lade sig gøre
Hvad skal du ha for den, og tror du at den ville kunne sendes!?Jeg har desværre fået knækket min ved et uheld i et desperat forsøg på at få klemt for mange ting ind i vores lille bil
ellers kan i jo selv fikse det, det er jo bare en træplade.. det er SIKKERT noget i kan finde i Silvan og lignende...
Malli skriver: opper lige! - har brug for en plade med betræk og hanke
opper lige! - har brug for en plade med betræk og hanke
Kan undersøges om den kan sendes og evt for hvor meget ? :-)
så vil jeg bare ha portoen evt.. Den er i fin stand, kun brugt få måneder..
Camilski skriver: Kan undersøges om den kan sendes og evt for hvor meget ? :-) så vil jeg bare ha portoen evt.. Den er i fin stand, kun brugt få måneder..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128