transport af børn med 2 års mellemrum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. marts 2013

henh01

Hvordan transporterer I Jeres børn med omkring 2 års mellemrum?

Jeg tænkte først et ståbræt til barnevognen, meeeeeen synes ikke det er SÅÅÅÅ holdbart igen..

Nu overvejer vi en cykelanhænger der også kan bruges som klapvogn. Jeg skal kunne aflevere den store sammen med den lille alene hver morgen så derfor er jeg ret afhængig af en holdbar løsning.

God råd modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

De3Guldklumper

henh01 skriver:

Hvordan transporterer I Jeres børn med omkring 2 års mellemrum?

Jeg tænkte først et ståbræt til barnevognen, meeeeeen synes ikke det er SÅÅÅÅ holdbart igen..

Nu overvejer vi en cykelanhænger der også kan bruges som klapvogn. Jeg skal kunne aflevere den store sammen med den lille alene hver morgen så derfor er jeg ret afhængig af en holdbar løsning.

God råd modtages med kyshånd

Her havde jeg bare et ståbræt til klapvognen. Vi havde 10 min gang.

Der er 15 mdr mellem mine og det fungerede ganske fint. Også når vi skulle en tur på gågaden.

Anmeld

1. marts 2013

henh01

Pylle3 skriver:

Her havde jeg bare et ståbræt til klapvognen. Vi havde 10 min gang.

Der er 15 mdr mellem mine og det fungerede ganske fint. Også når vi skulle en tur på gågaden.

Jeg tror bare min søn er for vild tila t stå på sådan et Han bliver hurtig afledt af en amsse andre spændende ting

Anmeld

1. marts 2013

TNBC

henh01 skriver:

Jeg tror bare min søn er for vild tila t stå på sådan et Han bliver hurtig afledt af en amsse andre spændende ting

Kan man ikke få de der stole til at sætte barnevognen? Ved ikke om han er for stor til det??

Anmeld

1. marts 2013

henh01

Yurie skriver:

Kan man ikke få de der stole til at sætte barnevognen? Ved ikke om han er for stor til det??

det er han for stor til nemlig

Anmeld

1. marts 2013

TNBC

henh01 skriver:

det er han for stor til nemlig

Ja, så er det et problem. Ståbrættet er nok det bedste, ellers skulle det være en løbecykel, eller trehjulet..

Anmeld

1. marts 2013

henh01

Yurie skriver:

Ja, så er det et problem. Ståbrættet er nok det bedste, ellers skulle det være en løbecykel, eller trehjulet..

Ja men jeg kommer til ofte at skulle gå eller cykle med de to små alene, da min kæreste arbejder om natten og sover om dagen. Det betyder at jeg skal kunne have begge børn med om morgenen ned for at aflevere de to store (den helt store er 8 år så hun går jo bare selv )

Jeg er ret hug på den der cykelanhænger der kan bruges som klapvogn/jogger også, men er bare i tvivl om hvorvidt 4000 kr er for dumt at smide ud på sådan en.

Anmeld

1. marts 2013

GitteC78

Der er 17 mdr mellem mine børn og vi bruger stå bræt, som storebror er rigtigt glad for.

Men jeg har set f.eks. Harald Nyborg at de har en cykel som man kan sætte fast på barnevognen. Det hedder vist side cykel eller noget lignende.

Anmeld

1. marts 2013

TNBC

henh01 skriver:

Ja men jeg kommer til ofte at skulle gå eller cykle med de to små alene, da min kæreste arbejder om natten og sover om dagen. Det betyder at jeg skal kunne have begge børn med om morgenen ned for at aflevere de to store (den helt store er 8 år så hun går jo bare selv )

Jeg er ret hug på den der cykelanhænger der kan bruges som klapvogn/jogger også, men er bare i tvivl om hvorvidt 4000 kr er for dumt at smide ud på sådan en.

Ja det er lidt svært. Men må den lille ligge i sådan en anhænger med det samme?

Anmeld

1. marts 2013

henh01

Yurie skriver:

Ja det er lidt svært. Men må den lille ligge i sådan en anhænger med det samme?

Ja man kan simpelthen få sådan en babykøje (lidt som en autostol) hvor de kan ligge i fra spæd og så er der stadig plads til storebror ved siden af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.