København/Sjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

MIWULA

MiichellaMalou skriver:

Lige præcis eller skal flyt når den lille er kommet ville jeg slet ikke kunne overskue vil også gerne kunne gå og hygge med at gøre klar osv..

Ja det kan jeg godt forstå. Det er oz rigtig hyggeligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

calibra

Vi er også en ungt par på sj i Vestsjælland som fandt ud a at min kæreste venter barn igår morges og ved stadig ikke helt hvad vi skal gøre da det ikke var planlagt. .

Anmeld

3. marts 2013

Francisca

MiichellaMalou skriver:

Jeg søger nogen nye veninder med eller uden børn. Da jeg ikke rigtig har så mange tilbage mere. Jeg er gravid i uge 10+2.
Lidt om mig selv er 20 år bliver 21 til sommer og bor i Hvidovre sammen med min kæreste. Håber nogen er friske på at lærer mig og kende

Sjovt du fra Ballerup 

Har selv boet der i egebjerg Hehe

Anmeld

3. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

MIWULA skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Det er oz rigtig hyggeligt. 

Jaa glæder mig da

Anmeld

3. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

calibra skriver:

Vi er også en ungt par på sj i Vestsjælland som fandt ud a at min kæreste venter barn igår morges og ved stadig ikke helt hvad vi skal gøre da det ikke var planlagt. .

Her var det heller ikke planlagt og vi står og skal finde noget større og bo i men sagde fra starten jeg ikke tog abort da det ville være for hårdt for mig. Og nu baby mere end velkommen.

Anmeld

3. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Francisca skriver:

Sjovt du fra Ballerup 

Har selv boet der i egebjerg Hehe

Ej ja det da meget sjovt. Bor du stadig i Ballerup eller?

Anmeld

3. marts 2013

Francisca

MiichellaMalou skriver:

Ej ja det da meget sjovt. Bor du stadig i Ballerup eller?

Nej ikke mere 

Bor på Østerbro nu 

Anmeld

3. marts 2013

calibra

MiichellaMalou skriver:

Her var det heller ikke planlagt og vi står og skal finde noget større og bo i men sagde fra starten jeg ikke tog abort da det ville være for hårdt for mig. Og nu baby mere end velkommen.

Hun ved heller ikke hvad hun gør snakker os om at det ville være hårdt st få abort så ville blive virkelig glad hvis der var nogle der kunne skrove lidt her inde til os / hende så vi kan finde lidt rundt i det hele

Anmeld

3. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

calibra skriver:

Hun ved heller ikke hvad hun gør snakker os om at det ville være hårdt st få abort så ville blive virkelig glad hvis der var nogle der kunne skrove lidt her inde til os / hende så vi kan finde lidt rundt i det hele

Nu har jeg taget en abort da je var 15 har dog aldrig fortrudt det, men det var stadig utrolig hårdt. Og som regel får man jo også styr på alle tingene inden de 9 måneder er gået. Har jeg set fra mange. Og ved vi nok også skal få det hele til at fungere

Anmeld

3. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Francisca skriver:

Nej ikke mere 

Bor på Østerbro nu 

Arh okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.