Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MiichellaMalou skriver: Lige præcis eller skal flyt når den lille er kommet ville jeg slet ikke kunne overskue vil også gerne kunne gå og hygge med at gøre klar osv..
Lige præcis eller skal flyt når den lille er kommet ville jeg slet ikke kunne overskue vil også gerne kunne gå og hygge med at gøre klar osv..
Ja det kan jeg godt forstå. Det er oz rigtig hyggeligt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MiichellaMalou skriver: Jeg søger nogen nye veninder med eller uden børn. Da jeg ikke rigtig har så mange tilbage mere. Jeg er gravid i uge 10+2. Lidt om mig selv er 20 år bliver 21 til sommer og bor i Hvidovre sammen med min kæreste. Håber nogen er friske på at lærer mig og kende
Jeg søger nogen nye veninder med eller uden børn. Da jeg ikke rigtig har så mange tilbage mere. Jeg er gravid i uge 10+2. Lidt om mig selv er 20 år bliver 21 til sommer og bor i Hvidovre sammen med min kæreste. Håber nogen er friske på at lærer mig og kende
Sjovt du fra Ballerup
Har selv boet der i egebjerg Hehe
MIWULA skriver: Ja det kan jeg godt forstå. Det er oz rigtig hyggeligt.
calibra skriver: Vi er også en ungt par på sj i Vestsjælland som fandt ud a at min kæreste venter barn igår morges og ved stadig ikke helt hvad vi skal gøre da det ikke var planlagt. .
Vi er også en ungt par på sj i Vestsjælland som fandt ud a at min kæreste venter barn igår morges og ved stadig ikke helt hvad vi skal gøre da det ikke var planlagt. .
Francisca skriver: Sjovt du fra Ballerup Har selv boet der i egebjerg Hehe
MiichellaMalou skriver: Ej ja det da meget sjovt. Bor du stadig i Ballerup eller?
Ej ja det da meget sjovt. Bor du stadig i Ballerup eller?
Nej ikke mere
Bor på Østerbro nu
MiichellaMalou skriver: Her var det heller ikke planlagt og vi står og skal finde noget større og bo i men sagde fra starten jeg ikke tog abort da det ville være for hårdt for mig. Og nu baby mere end velkommen.
Her var det heller ikke planlagt og vi står og skal finde noget større og bo i men sagde fra starten jeg ikke tog abort da det ville være for hårdt for mig. Og nu baby mere end velkommen.
calibra skriver: Hun ved heller ikke hvad hun gør snakker os om at det ville være hårdt st få abort så ville blive virkelig glad hvis der var nogle der kunne skrove lidt her inde til os / hende så vi kan finde lidt rundt i det hele
Hun ved heller ikke hvad hun gør snakker os om at det ville være hårdt st få abort så ville blive virkelig glad hvis der var nogle der kunne skrove lidt her inde til os / hende så vi kan finde lidt rundt i det hele
Francisca skriver: Nej ikke mere Bor på Østerbro nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128