så hjerteblink idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. marts 2013

Kris89

6+3 og fint fint hjerteblink og "kun" en enkelt lille bitte baby på vej til os

skal scannes igen 9+2 og jeg glæder mig til at se vores lille baby være blevet større

men tror hende der scannede os mente vi var sære - jeg fik lige en enkelt tåre i øjenen, ellers var der bare slet ingen reaktion fra nogen af os...

men vi er glade!!! begynder så småt at tro på den eftersom hun mente der var over 90 procent chance for det gik godt - men frygten når man engang har mistet 8+3 er stor, for jeg ved jo ikke om der dengang var hjerteblink 6+3... håber sådan vi omkring d. 22-10-13 bliver forældre... men først - nu hvor der kun er en, kan vi for alvor begynde at arrangere brylluppet, som skal stå 7-9-13.

jeg har egentlig altid tænkt 13 som ulykke, men det er absolut blevet mit lykketal.

1-7-12 overtog vi vores lækre hus, som er nummer 13.
7-9-13 bryllup
22-10-13 baby!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

6+3 og fint fint hjerteblink og "kun" en enkelt lille bitte baby på vej til os

skal scannes igen 9+2 og jeg glæder mig til at se vores lille baby være blevet større

men tror hende der scannede os mente vi var sære - jeg fik lige en enkelt tåre i øjenen, ellers var der bare slet ingen reaktion fra nogen af os...

men vi er glade!!! begynder så småt at tro på den eftersom hun mente der var over 90 procent chance for det gik godt - men frygten når man engang har mistet 8+3 er stor, for jeg ved jo ikke om der dengang var hjerteblink 6+3... håber sådan vi omkring d. 22-10-13 bliver forældre... men først - nu hvor der kun er en, kan vi for alvor begynde at arrangere brylluppet, som skal stå 7-9-13.

jeg har egentlig altid tænkt 13 som ulykke, men det er absolut blevet mit lykketal.

1-7-12 overtog vi vores lækre hus, som er nummer 13.
7-9-13 bryllup
22-10-13 baby!!!

Nej nej nej nej!!!!! Stort tillykke søde!!!! Hvor er det bare mega fantastisk!!!!!

Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan men selvfølgelig revser jeres tur nu!! 3. Gang er lykkens gang. <3

Anmeld

1. marts 2013

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej nej nej nej!!!!! Stort tillykke søde!!!! Hvor er det bare mega fantastisk!!!!!

Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan men selvfølgelig revser jeres tur nu!! 3. Gang er lykkens gang. <3

tusind tak søde!

ja det er bare FANTATSTISK...

men ventetiden er lang

Anmeld

1. marts 2013

Christina :-)

Storr tilykke

Anmeld

1. marts 2013

Kris89

mortilelias:-) skriver:

Storr tilykke

tusind tak

Anmeld

1. marts 2013

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

tusind tak søde!

ja det er bare FANTATSTISK...

men ventetiden er lang

Ja, den er forfærdelig. Men alligevel før man har fået set sig om ja så er tiden gået.

Anmeld

1. marts 2013

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, den er forfærdelig. Men alligevel før man har fået set sig om ja så er tiden gået.

ja,sys det er vildt jeg allerede er 6+3

uvirkeligt nok nærmere

Anmeld

1. marts 2013

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

uvirkeligt nok nærmere

Ja, lige præcis. Og så er di snart 7, 9+3, osv osv.

Anmeld

1. marts 2013

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

uvirkeligt nok nærmere

Ja, lige præcis. Og så er di snart 7, 9+3, osv osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.