Hjælp - efter udskrabning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger
Beklager detaljerne i dette indlæg .

Tirsdag sidste uge var vi til nf (13+1) og fik af vide at fosteret var gået til
Jeg fik en udskrabning sidste fredag, og har siden da ikke blødt så frygteligt meget.
Jeg var på hospitalet i tirsdags og blive scannet, da jeg havde mange smerter, og får nu antibiotika mod infektion, men lægen sagde at alt ellers så ud som det skulle og at de havde fået det hele med ud.
Så i dag da jeg står op har jeg blødt rigtig meget, og det er kun blevet værre i løbet af dagen. Det minder rigtig meget om mens.
Jeg har siden i mandags haft rigtig ondt i brysterne og har nu mens smerter.
Mit spørgsmål går på, kan jeg godt have fået mens nu allerede?? De kunne se at fosteret var gået til for noget tid siden, så måske HCG allerede er ude?
Skal jeg ringe til lægen eftersom at mine blødninger er blevet så meget værre?
Undskyld at det er så rodet, er på mobilen og er meget forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

ekebiv

Anonym skriver:

Hej piger
Beklager detaljerne i dette indlæg .

Tirsdag sidste uge var vi til nf (13+1) og fik af vide at fosteret var gået til
Jeg fik en udskrabning sidste fredag, og har siden da ikke blødt så frygteligt meget.
Jeg var på hospitalet i tirsdags og blive scannet, da jeg havde mange smerter, og får nu antibiotika mod infektion, men lægen sagde at alt ellers så ud som det skulle og at de havde fået det hele med ud.
Så i dag da jeg står op har jeg blødt rigtig meget, og det er kun blevet værre i løbet af dagen. Det minder rigtig meget om mens.
Jeg har siden i mandags haft rigtig ondt i brysterne og har nu mens smerter.
Mit spørgsmål går på, kan jeg godt have fået mens nu allerede?? De kunne se at fosteret var gået til for noget tid siden, så måske HCG allerede er ude?
Skal jeg ringe til lægen eftersom at mine blødninger er blevet så meget værre?
Undskyld at det er så rodet, er på mobilen og er meget forvirret

Øv hvor trist. Jeg oplevede det samme forrige år og det er bare så hårdt. Så længe kroppen ikke har udstødt fosteret "tror" den stadig at den er gravid og du danner fortsat hcg. Men jeg har læst om nogle herinde der er blevet gravide igen med det samme efter en abort, det eneste jeg lidt tænker er at du jo skal have en æl inden du får mens og det kan du næsten ikke have nået. Men håber da for dig at det er mens, der gik 5 uger ved mig fra abort til mens og de var laaaaaaaange.

Ps. For din egen skyld så test til de viser 100% negativ, jeg stod med en positiv test sidst i januar (mistede i starten afndecember) og jeg vidste ikke om det var en ny eller den gamle graviditet og kom først til blodprøver osv dér. Desværre var det den gamle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.