når vandet går!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

Elskermiinsøøn!

hej

jeg tænkte på hvordan kan lige finder ud af at nu man har veer osv når man er føste gangs fødene?? hvordan klarede i det?? håber det okay jeg spør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Mum33

Bare rolig søde, du er ikke i tvivl  Ej, mine begyndte egentlig som en omgang hæftig ondt i maven i et par timer. Men kunne godt mærke at smerten tog til med mellemrum, så vidste jeg godt hvad klokken var slået. Jeg fandt en god løsning med at bruse maven med varmt vand når de blev for slemme.  

Anmeld

22. juni 2009

vanessa

Man er slet ikke i tvivl....når veerne kommer...for det gøre
pokkers ondt..men hensyn til vandet går så er det kun 10% der føder sådanne...
Det gjor jeg få 9 år siden....det følelse som en ballon som springer , der kommer så noget blød og vand ud...også de veerene.
Det håber jeg også sker for mig igen..for håbenlig om en uge..

Anmeld

22. juni 2009

A.

Elskermiinsøøn! skriver:

hej

jeg tænkte på hvordan kan lige finder ud af at nu man har veer osv når man er føste gangs fødene?? hvordan klarede i det?? håber det okay jeg spør

jeg har først fået veer men var i tvivl om det var det da jeg haft bækken løsning og var sikkert på at det var det..har fået veer kl 03.30 og kun se at det kommer i mellermrum så vidste at det ikke var min ryg efter en time i sengen vil over på sofaen og se om det udvikler sig men først vil jeg lige tisse  kl 04.30 rejser mig op fra sengen gå to skrid og vand gå så bare rolig det finder du ud af

Anmeld

22. juni 2009

Mutti2

Som de andre skriver er du bestemt ikke i tvivl.

Mit vand gik kl 05.36, jeg lå i min seng og kunne ikke sove.

Jeg hørte hinden springe, og rejste mig, hvorpå jeg straks blev overmandet af veer. Vandet sivede kun, så jeg var i tvivl om vandet var gået, men helt sikkert ikke i tvivl om at jeg havde veer, og der gik bestemt IKKE 5 min imellem hver. kl. 7 ankom jeg med bussen i nærheden af sygehuset, og vadede op til fødegangen, og kl 8.50 lå jeg med min fantastiske dejlige datter i armene

Du skal ikke blive nervøs for fødslen eller for om du ved hvad det er der foregår til den tid. Et godt råd er at læse en del, så ledes at du ved hvilke faser der er igennem hele fødslen!! Husk på at der er ingen vej uden om, og at alle vi andre har været igennem det - Det skal nok gå.

Jeg vil sige, det gjorde ikke så ondt som forventet!! Selvfølgelig gør det ondt. Men det er satme også det hele værd

Knus Pernille

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Du kan eventuelt læse om fødslen her: https://www.baby.dk/videnom/5p5/foedsel-foedsel.aspx

Mvh
Karoline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.