Et godt tilbud til jer på babytøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
2 svar
1 synes godt om
1. marts 2013

Lene Unik

Så har jeg allerede været aktiv herinde i 2 uger - og følger mig rigtig godt tilpas herinde. Derfor vil jeg gerne komme med et god tilbud til jer.

Frem til 14. marts giver jeg 15% rabat til jer herindefra når i handler i min webshop.

Har du allerede kigget i webshoppen, så kan jeg fortælle at der er kommet nye varer i webshoppen. Vi har fået et nyt mærke: TinyMinymo hvor vi har fået heldragter, sparkedragter og bodyer hjem i str. 50-68.

Har du en hel lille baby, så er der også nyt fra IdaT og der er mere på vej. Det er gamle kollektioner vi har fået hjem, og det er meget stort i størrelsen, så tøjet i str. 44 passer en nyfødt og en str. 50 svarer til mindst en str. 56 i andre mærker.

Ellers kan jeg fremhæve det meget flotte og lækre tøj fra HJORTH eller mit eget design LT-design, hvor der er syede bukser i op til str. 2 år og forskelligt strik. Mangler der noget i strik, så skriv også gerne med ønsker.

For at gøre brug af tilbuddet om 15% rabat, skal du skrive

Baby.dk

i rabatkodefeltet, så bliver rabatten automatisk fratrukket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Lene Unik

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at der er kommet nyt tøj fra Snoozy og med Jeres rabatkode: Baby.dk er der og 15% rabat på det helt nye tøj. Samtidig er kollektionen fra sidste år sat ned så der er 30% rabat (plus 15%).

Snoozy body slå-om med by Snoozy body slå-om med jordbær

Snoozy heldragt med blomsterSnoozy heldragt med rumskibe

Anmeld

14. marts 2013

Lene Unik

I dag er det sidste dag med 15% rabat til jer herinde hos Unik Kids

For at gøre brug af tilbuddet om 15% rabat, skal du skrive

Baby.dk

i rabatkodefeltet, så bliver rabatten automatisk fratrukket.

Er der nogen der mangler småt babytøj, så vil jeg lige vise det sidste nye i webshoppen fra Pippi i str. 44 og 50

Pippi sparkedragt blå no. 1 og stribet bodyPippi sparkedragt lilla cirkler og koralrød bodyPippi sparkedragt med blomster og body rosaPippi sparkedragt stribet rosa og body koralrød

Pippi sparkedragt velour blå og body stribetPippi sparkedragt velour rød og body med prikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.