Nogen der har erfaring med sprøjteorgasme???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.515 visninger
7 svar
3 synes godt om
1. marts 2013

Anonym trådstarter

Nogen der kan give mig 'opskriften' på at få en sprøjteorgasme? Har aldrig fået en.

Jeg har hørt man kan stikke to fingrer op og bøje fingrerne mod maven og onanere på den måde.

Men det giver mig ikke noget..

Hvis der er nogen af jer, der har den fjerneste ide, så please fortæl mig. Jeg har prøvet at finde svar på google uden resultat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Helloo

Anonym skriver:

Nogen der kan give mig 'opskriften' på at få en sprøjteorgasme? Har aldrig fået en.

Jeg har hørt man kan stikke to fingrer op og bøje fingrerne mod maven og onanere på den måde.

Hvis der er nogen af jer, der har den fjerneste ide, så please fortæl mig. Jeg har prøvet at finde svar på google uden resultat

Du har vel en til at gøre det på dig? 

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Louise17 skriver:

Du har vel en til at gøre det på dig? 

skal man ikke/kan man ikke gøre det selv?

Anmeld

2. marts 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Jeg gav engang en veninde en bog - mener den hed 'Sex fra A-Å', eller noget der omkring - der stod 'opskriften' til en sprøjteorgasme..

Anmeld

2. marts 2013

Miss-86

2. marts 2013

Helloo

Anonym skriver:

Jeg ville bestemt ikke kunne gøre det selv heh :-)

Anmeld

2. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

For de fleste kræver det et ret heftigt tempo og pres. Jeg ville ikke kunne gøre det selv...

Anmeld

5. marts 2013

millesofie

er det ikke mere noget man kan eller ikke kan

altså jeg viste ikke jeg kunne, men så fik jeg en sød kæreste som lige ramte rigtigt og nu sker det faktisk hver gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.