Bliver altid så sentimental

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. marts 2013

Lene Unik

I dag fylder min lille yngste dreng 11 år. På fødselsdage går tankerne altid tilbage til tiden omkring fødslen. Utroligt at noget der ligger så lang tid tilbage kan stå så klart i erindringen. En fødsel er selvfølgelig en unik oplevelse, men når den så er før termin og tiden efter lidt kompliceret, så sætter det virkelig præg i en.

Simon har det heldigvis rigtig godt i dag. Han startede ud med at være 2300g og 48 cm, men han er nu en høj flot fyr der følger udvikling med hans kammerater med hensyn til højde (er lidt for tynd). Det eneste han slås med er sprogligt og så er der forskelligt i dansktimerne der giver udfordringer.

Hilsen Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Troldemommi

Lene Unik skriver:

I dag fylder min lille yngste dreng 11 år. På fødselsdage går tankerne altid tilbage til tiden omkring fødslen. Utroligt at noget der ligger så lang tid tilbage kan stå så klart i erindringen. En fødsel er selvfølgelig en unik oplevelse, men når den så er før termin og tiden efter lidt kompliceret, så sætter det virkelig præg i en.

Simon har det heldigvis rigtig godt i dag. Han startede ud med at være 2300g og 48 cm, men han er nu en høj flot fyr der følger udvikling med hans kammerater med hensyn til højde (er lidt for tynd). Det eneste han slås med er sprogligt og så er der forskelligt i dansktimerne der giver udfordringer.

Hilsen Lene

Nu er min datter kun 17 måneder men ja, jeg tudede flere gange den dag hun blev et år, kunne vist ikke helt forstå der var gået et år siden hun kom uD, Og hvor var det lige ens baby var blevet af 

Men tillykke med den lille fyr som ikke er lille mere 

Monica

Anmeld

1. marts 2013

Lene Unik

Monica P skriver:

Nu er min datter kun 17 måneder men ja, jeg tudede flere gange den dag hun blev et år, kunne vist ikke helt forstå der var gået et år siden hun kom uD, Og hvor var det lige ens baby var blevet af 

Men tillykke med den lille fyr som ikke er lille mere 

Monica

Tak skal du have - nu har Simon været mit lille barn så længe, og også den yngste, så det er specielt at han er blevet så stor.

Den første fødselsdag var også helt speciel. Det var som om jeg gennemgik hele forløbet mentalt igen.

Anmeld

18. marts 2013

lukaj

mine drenge bliver 10 år her den 1 april, og jeg tænker stadig tilbage på den tirsdag i 2003 hvor jeg var ved at føde hjemme på badeværelset 16 uger for tidligt

sådan en oplevelse glemmer man jo selvfølgelig aldrig, og deres fødselsdag har altid været helt speciel for mig - på en anden måde end deres lillebrors hvor fødslen forløb helt normalt

Anmeld

18. marts 2013

Faith

lukaj skriver:

mine drenge bliver 10 år her den 1 april, og jeg tænker stadig tilbage på den tirsdag i 2003 hvor jeg var ved at føde hjemme på badeværelset 16 uger for tidligt

sådan en oplevelse glemmer man jo selvfølgelig aldrig, og deres fødselsdag har altid været helt speciel for mig - på en anden måde end deres lillebrors hvor fødslen forløb helt normalt

Det lyder meget som mig!

Mine drenge bliver 3 år til juni. De var ved at blive født i uge 26+3 men fødslen blev heldigvis stoppet og de kom først til verden i uge 33+3.

Graviditeten og fødslen af lillebror forløb fuldstændig normalt.

To vidt forskellige oplevelser, men lige fantastiske

Anmeld

18. marts 2013

Lene Unik

lukaj skriver:

Jeg har også 3 børn, men igen tvillinger. Første fødsel var i uge 31+3 og så havde jeg en til termin - en helt anden oplevelse. Og så igen en før termin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.