1. Marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
7 svar
5 synes godt om
1. marts 2013

Mink

Solen skinner det er 1. Marts og 100 dage til termin !!!  

ville ikke så meget bare ud med min glæde, go weekend derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

M (:

Akmese skriver:

Solen skinner det er 1. Marts og 100 dage til termin !!!  

ville ikke så meget bare ud med min glæde, go weekend derude 

Yay! 100 dage - det er ikke længe! 

Her er det 1. marts, og der er dermed 1 måned til termin! 

Anmeld

1. marts 2013

Mink

M (: skriver:

Yay! 100 dage - det er ikke længe! 

Her er det 1. marts, og der er dermed 1 måned til termin! 

Wee tænk nu sidder du snart med jeres lille fisk i armene !!  glæder mig sådan til en update og billeder af det lille vidunder om en måneds tid !  1. Marts er bare en go dag  her D 7. Skal jeg til 3D scanning har fået det i gave af mine forældre.. De fortalte det først igår fordi de ved hvor utålmodig jeg bliver  

Anmeld

1. marts 2013

M (:

Akmese skriver:

Wee tænk nu sidder du snart med jeres lille fisk i armene !!  glæder mig sådan til en update og billeder af det lille vidunder om en måneds tid !  1. Marts er bare en go dag  her D 7. Skal jeg til 3D scanning har fået det i gave af mine forældre.. De fortalte det først igår fordi de ved hvor utålmodig jeg bliver  

Jaaaa, det er så vildt!! Der er jo kun 10 dage til fisken er velkommen til at komme ud.. Det bliver så spændende, hvornår den gerne vil have fødselsdag!

Uha, hvor spændende!! Sikke en dejlig overraskelse! Skal bedsteforældrene så med? 

Jeg skal også have et lille kig ind til fisken d. 7 (vækstskanning).. Andreas skal desværre ikke med (han kan ikke få fri), så her bliver mormor slæbt med!

Anmeld

1. marts 2013

Mink

Jaaaa, det er så vildt!! Der er jo kun 10 dage til fisken er velkommen til at komme ud.. Det bliver så spændende, hvornår den gerne vil have fødselsdag!

Uha, hvor spændende!! Sikke en dejlig overraskelse! Skal bedsteforældrene så med? 

Jeg skal også have et lille kig ind til fisken d. 7 (vækstskanning).. Andreas skal desværre ikke med (han kan ikke få fri), så her bliver mormor slæbt med!

Ja er så spændt på kønnet !! selvom jeg hele tiden er ved at skrive "hun" til fisken og mormor er sikkert glad for at komme med ja bedsteforældrene skal med, det er også dejligt når manden ikke er her  

Anmeld

1. marts 2013

M (:

Akmese skriver:

Ja er så spændt på kønnet !! selvom jeg hele tiden er ved at skrive "hun" til fisken og mormor er sikkert glad for at komme med ja bedsteforældrene skal med, det er også dejligt når manden ikke er her  

Hihi, der er mange, der tror det er en pige - selvom flere og flere trækker i land efterhånden som vi nærmer os..

Ja, hun glæder sig.. 

Hm, det kan jeg godt forstå.. Sådan en oplevelse skal da klart deles! 

Anmeld

2. marts 2013

Mink

Hihi, der er mange, der tror det er en pige - selvom flere og flere trækker i land efterhånden som vi nærmer os..

Ja, hun glæder sig.. 

Hm, det kan jeg godt forstå.. Sådan en oplevelse skal da klart deles! 

Ja vi må lige update hinanden på torsdag  

Anmeld

2. marts 2013

M (:

Akmese skriver:

Ja vi må lige update hinanden på torsdag  

Ja, klart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.