Wee alberte's første tand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.783 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja som overskriften siger, så har alberte lige fået sin første tand. Den var der ik i går, så den er kommet frem i løbet af natten, eller i løbet af formiddagen. Hun bliver bare så stor! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

LSM

StineW79 skriver:

Ja som overskriften siger, så har alberte lige fået sin første tand. Den var der ik i går, så den er kommet frem i løbet af natten, eller i løbet af formiddagen. Hun bliver bare så stor! Vh stine

Puha ja nu bliver de pludselig store

Benjamin har endnu ikke fået, men de kommer nok forhåbentlig da

Anmeld

7. marts 2013

StineW79

LSM skriver:

Puha ja nu bliver de pludselig store

Benjamin har endnu ikke fået, men de kommer nok forhåbentlig da

Ja de ska såmænd hurtig nok komme! Det sjove var at jeg dagen før havde siddet i mødregruppen og sagt NEJ UHa hun har skam ingen tænder, og tror da heller ik de kommer foreløbelig! Også dagen efter var der en tand.

Hun bed mig i babsen i går, for første gang. Ik sådan hårdt, men mere sådan Hov jeg ska lige se hva der sker, hvis jeg lige hapser på den her

Hun er også begyndt at stå og gynge på alle 4, her de sidste par dage. Så syntes at hun lige pludselig virker så stor, og kommer helt til at tænke på at så er min barsel bare snart slut. Også ska hun til at passe af andre Suk tiden flyver afsted denne gang! Vh stine

Anmeld

7. marts 2013

LSM

StineW79 skriver:

Ja de ska såmænd hurtig nok komme! Det sjove var at jeg dagen før havde siddet i mødregruppen og sagt NEJ UHa hun har skam ingen tænder, og tror da heller ik de kommer foreløbelig! Også dagen efter var der en tand.

Hun bed mig i babsen i går, for første gang. Ik sådan hårdt, men mere sådan Hov jeg ska lige se hva der sker, hvis jeg lige hapser på den her

Hun er også begyndt at stå og gynge på alle 4, her de sidste par dage. Så syntes at hun lige pludselig virker så stor, og kommer helt til at tænke på at så er min barsel bare snart slut. Også ska hun til at passe af andre Suk tiden flyver afsted denne gang! Vh stine

Hehe frygter den dag Benjamin bider mig i patten av av

Ja det bliver bare så store , Benjamin kom også op i kravleposition for nogle dage siden, men falder dog hurtigt ned igen

Åh ha ja det er ikke til at bære de skal passes af andre, men tror skam det er hårdere for os end dem  

Anmeld

14. marts 2013

AnnaK89

Hvor fedt
Har hun fået flere?

Carolina har 2 i overmunden og 2 i undermunden der er brudt helt igennem og 3 mere der er på vej Det er bare gået hurtigt med de tænder - hun startede først med at få dem for 3 uger siden

Anmeld

14. marts 2013

StineW79

AnnaKJ skriver:

Hvor fedt
Har hun fået flere?

Carolina har 2 i overmunden og 2 i undermunden der er brudt helt igennem og 3 mere der er på vej Det er bare gået hurtigt med de tænder - hun startede først med at få dem for 3 uger siden

Ja der er faktisk lige kommet en mere frem i dag, mens hun har sovet til middag. Den var det i hvert fald ik i går aftes, og syntes ik jeg tænkte over den sku være kommet frem inden morgen babsen.

Jeg ka huske fra thea, at da hun først begyndte at få tænder, kom de nærmest alle på en gang! Vh stine

Anmeld

15. marts 2013

Jibbe

Åh de tænder Toke har to i undermunden og aner ikke hvornår der kommer flere.

Anmeld

15. marts 2013

StineW79

Jibbe skriver:

Åh de tænder Toke har to i undermunden og aner ikke hvornår der kommer flere.

Har han været generet af dem?? Her vil alberte bare gumle i alt! Vh stine

Anmeld

15. marts 2013

Jibbe

StineW79 skriver:

Har han været generet af dem?? Her vil alberte bare gumle i alt! Vh stine

De første kom lige efter vaccine så han har helt sikkert været generet - fattede bare ikke hvorfor og nu gumler han i alt også - konstant! Så mon ikke de øverste også snart titter frem.

Anmeld

15. marts 2013

StineW79

Jibbe skriver:

De første kom lige efter vaccine så han har helt sikkert været generet - fattede bare ikke hvorfor og nu gumler han i alt også - konstant! Så mon ikke de øverste også snart titter frem.

Vi har ku se at albertes gummer for oven, er hvide der hvor fortænderne ligger gemt, så vi venter også bare spændt. Der er gået 14 dage præsis mellen tand 1 og tand 2. 

Hun bliver sådan helt salig, når vi masserger hendes gummer med en finger. Begynder at savle osv. 

Hun ka bade lege " hvor stor er alberte" klappe og i dag vinkede hun for første gang. Syntes bare det hele sker lige på en gang altså! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.