Wuhuhu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.690 visninger
30 svar
7 synes godt om
1. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Har måske fundet det som virker på min kontant kvalme salt. Chips og Coca cola. Og jeg har det faktisk utrolig godt lige nu. Ih hvor jeg håber det kan fortsætte sådan.
Bare lige lidt jubel herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Trinebaby

MiichellaMalou skriver:

Har måske fundet det som virker på min kontant kvalme salt. Chips og Coca cola. Og jeg har det faktisk utrolig godt lige nu. Ih hvor jeg håber det kan fortsætte sådan.

Det ville da være dejligt for dig

Anmeld

1. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

Det ville da være dejligt for dig

Meget dejligt
Ved dog godt cola ikke er det sundeste men hvis det virker er jeg faktisk lidt ligeglad. Tænker bare jeg også drikker rigeligt med vand.

Anmeld

1. marts 2013

Trinebaby

MiichellaMalou skriver:

Meget dejligt
Ved dog godt cola ikke er det sundeste men hvis det virker er jeg faktisk lidt ligeglad. Tænker bare jeg også drikker rigeligt med vand.

Jeg drikker også cola mums  

Anmeld

1. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Jeg drikker også cola mums  

Sjovt nok kan jeg kun li Coca cola nu og iskoldt er bare Skøøønt også kan man få dem til 14kr i fakta i denne uge 

Anmeld

1. marts 2013

Trinebaby

MiichellaMalou skriver:

Sjovt nok kan jeg kun li Coca cola nu og iskoldt er bare Skøøønt også kan man få dem til 14kr i fakta i denne uge 

Ja jeg har været der haha

Anmeld

1. marts 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Så længe du bare tænker "alt med måde" altså ikke en liter cola om dagen, det er nok ikke det bedste.. Koffeinen er ikke skide sund for baby, men fjerner den din kvalme, så tag et glas i ny og næ

Og DEJLIGT, at du har fundet noget der kan kvæle kvalmen!

Anmeld

1. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

Ja jeg har været der haha

Hahaha kæresten og jeg tager derhen igen i aften :p

Anmeld

1. marts 2013

Trinebaby

MiichellaMalou skriver:

Hahaha kæresten og jeg tager derhen igen i aften :p

Haha men dejligt du har det lidt bedere  

Anmeld

1. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Så længe du bare tænker "alt med måde" altså ikke en liter cola om dagen, det er nok ikke det bedste.. Koffeinen er ikke skide sund for baby, men fjerner den din kvalme, så tag et glas i ny og næ

Og DEJLIGT, at du har fundet noget der kan kvæle kvalmen!

Så meget cola kan jeg heller ikke drikke også drikker jeg meget mælk og vand.. Det mest det jeg drikker. Har ikke drukket cola i meget lang tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.