Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Altså hvornår fortalte i det til
Den nærmeste familie (Her tænker jeg din og farens mor, far, søskende + deres kærester) ?
Den øvrige familie, venner, kollegaer osv. ?
Hvornår skrev i det på facebook eller andre steder?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Altså hvornår fortalte i det til Den nærmeste familie (Her tænker jeg din og farens mor, far, søskende + deres kærester) ? Den øvrige familie, venner, kollegaer osv. ? Hvornår skrev i det på facebook eller andre steder?
Vores forældre og søskende fik det af vide i uge 5 og uge 6, fordi jeg havde så voldsomt meget kvalme og kastede op dagen lang. To af mine veninder fik det også af vide der omkring.
Vores forældre var ikke så gode til at holde deres mund, så resten af familien fik det også af vide rimelig tidligt
Vi lagde det på facebook og gjorde det "officielt" overfor venner efter NF
Nærmeste familie fik det af vide et par dage efter jeg havde testet positivt, så omkring uge 5
Øvrige familie fik det af vide sådan lidt dryssende, når vi lige synes vi ville fortælle det..
Og det kom på facebook efter NF scanningen
De nærmeste, forældre og lign med det samme. De andre lidt længere ude, efter nogen uger og facebook mm efter NF
Min nærmeste familie fik det at vide lige efter jeg testede positivt. Mine tætteste kollegaer fik det at vide et par uger efter fordi jeg går til en masse kontroller pga. sukkersyge - og nu kan det ikke skjules mere Vi vælger at fortælle det på Facebook efter NF, hvis det går godt den 11/3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128