Fra Marcus blev født har han været en meget nem dreng. Selvfølgelig kan han godt sig fra og blive sur, men der er langt imellem. Jeg tror at alle forældre syndes at deres barn er der det dejligeste på jordern (og heldigvis da) og det syndes vi da også Marcus er.
Nu er vi så heldige at andre og også syndes at vi har været heldige med ham, men nogle gange bliver det for meget. Vi har et par famillie medlemmer, der hver gang vi ser dem skal rose ham og sige at han er dejlig. Det er da også dejligt, men når de bliver ved syndes jeg det bliver pinligt, og jeg ved ikke hvordan jeg skal reagere. Jeg vil jo ikke lyde overlegen og sige at det ved jeg godt, men på den anden side vil jeg heller ikke lyde som om jeg ikke er enig. Jeg plejer at sige tak, men har efterhånden sagt det så mange gange at det bliver kedeligt. På den anden side vil jeg også gerne have at de ikke bliver ved. Jeg har bestemt ikke noget imod at de siger han er dejlig, men jeg kan bare ikke li når de så fortsætter.
Så mit spørgsmål er: Hvad gør i ved gentagende ros? og er det mig der er tosset eller bliver i også pinlige berørt ved for meget ros?
Anmeld