Påske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. marts 2013

Anonym trådstarter

Måske jeg er egoistisk, men har brug for jers meninger grove som gode!

Jeg har et barn på 5 mdr med min kæreste, han har ved siden af 2 børn på 6 og 7 år. 

Hans børn er meget tætte til ders farmor, da hun i tide og utide passer dem for ders mor! (det vidste jeg fra start af)

sagen er den, hveranden fredag (hvor vi har hans børn) har farmoren pakket en pose med fredags slik, til tider også med overraskelser til dem (der står ders navn på poserne) 

til fasterlavn fik de fasterlavnsris og en sparebøsse med tyve kr i

nu det påske og hun har derfor købt en enorm påskehare til dem.

jeg ved godt mig barn ikke spiser slik mm men er det iorden at jeg føler at hun er en lille smule glemt?

udover det så køber hun tit undertøj, strømper, tøj til dem, som de både får hjem til ders mor og os, men har endnu ikke set noget til mit barn.

beklager det gør bare ondt i mit modrehjerte /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

Måske jeg er egoistisk, men har brug for jers meninger grove som gode!

Jeg har et barn på 5 mdr med min kæreste, han har ved siden af 2 børn på 6 og 7 år. 

Hans børn er meget tætte til ders farmor, da hun i tide og utide passer dem for ders mor! (det vidste jeg fra start af)

sagen er den, hveranden fredag (hvor vi har hans børn) har farmoren pakket en pose med fredags slik, til tider også med overraskelser til dem (der står ders navn på poserne) 

til fasterlavn fik de fasterlavnsris og en sparebøsse med tyve kr i

nu det påske og hun har derfor købt en enorm påskehare til dem.

jeg ved godt mig barn ikke spiser slik mm men er det iorden at jeg føler at hun er en lille smule glemt?

udover det så køber hun tit undertøj, strømper, tøj til dem, som de både får hjem til ders mor og os, men har endnu ikke set noget til mit barn.

beklager det gør bare ondt i mit modrehjerte /:

Jeg syntes også det virker som forskelsbehandling, dit og din kærestes barn er da i lige så høj grad hendes barnebarn som de to andre er det.

men det kan jo være at da de to andre er des større og bedre forstår hvad en gave er at hun så forkæler dem mere, end dit barn da den alligevel ikke forstår det endnu, jeg håber hun bliver bedre til ikke at gøre forskel i fremtiden

Monica

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Jeg syntes også det virker som forskelsbehandling, dit og din kærestes barn er da i lige så høj grad hendes barnebarn som de to andre er det.

men det kan jo være at da de to andre er des større og bedre forstår hvad en gave er at hun så forkæler dem mere, end dit barn da den alligevel ikke forstår det endnu, jeg håber hun bliver bedre til ikke at gøre forskel i fremtiden

Monica

Jeg vil ikke selv kunne behandle andre børn sådan.

det er muligt at hun ingen forstand har, men det har jeg /:

jeg forlanger ikke at hun køber slik til hende, men når hun kommer med en sparebøsse med 20kr syntes jeg også at hun burde gøre det til mit barn /: 

tak for dit svar 

Anmeld

1. marts 2013

LMX

Jeg var flippet skråt.. Her er situationen omvendt. Jeg har 2 store børn fra tidligere forhold som ikke har kontakt til biofar og dennes familie. Min nuværende kæreste er far til den mindste som dog kun er spæd. Min kærestes mor vil jo på et tidspunkt fungere som farmor til de 2 store da de ikke har andet. Hvis hun valgte at favorisere den mindste så ville jeg blive sur. Heldigvis forholder det sig ikke sådan. Faktisk ville jeg bede hende om ikke at komme med noget til den lille hvis de store ikke får samme opmærksomhed. Skal lige siges at der selvfølgelig kan være undtagelser. Feks har hun købt en del til baby værelset da jeg var gravid uden at købe til de store.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.