Sommerferie fra DP?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
4 svar
3 synes godt om
1. marts 2013

Anonym trådstarter

Okay, jeg have egentlig tænkt mig at ungerne skulle have ferie uge 30,31,32 da vi rejser en uge i uge 31 og derfor ville de have en uge hjemme inden og efter

Men kan fornemme på dp at det er i uge 28,29,30 de fleste holder dp'er holder fri??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Valle81

Det ved jeg ikke noget om, men hvis din dp holder fri i disse uger, så vil dine børn jo komme i gæstedagpleje. Så med mindre de ikke må det, så kan du jo sagtens holde ferie med ungerne i de uger, du gerne vil.

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Det ved jeg ikke noget om, men hvis din dp holder fri i disse uger, så vil dine børn jo komme i gæstedagpleje. Så med mindre de ikke må det, så kan du jo sagtens holde ferie med ungerne i de uger, du gerne vil.

Det lød bare mere som om dp mente det var meget besværgeligt, at finde pladser til dem  28,29,30?

De må gerne komme i gæstedp, de elsker nye steder og nyt legetøj

Anmeld

1. marts 2013

Valle81

Anonym skriver:

Det lød bare mere som om dp mente det var meget besværgeligt, at finde pladser til dem  28,29,30?

De må gerne komme i gæstedp, de elsker nye steder og nyt legetøj

Det skal hun slet ikke blande sig i:0) Hvis du har brug for at dine børn bliver passet i uge 28-29-30, så SKAL du havde plads til dem. Så kan det godt være, at der er en eller flere dagplejere der ikke kan få den ferie de ønsker, men det er de vilkår de er ansat under.

Jeg har selv været dagplejer, og ja sådan var det nu engang.

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Det skal hun slet ikke blande sig i:0) Hvis du har brug for at dine børn bliver passet i uge 28-29-30, så SKAL du havde plads til dem. Så kan det godt være, at der er en eller flere dagplejere der ikke kan få den ferie de ønsker, men det er de vilkår de er ansat under.

Jeg har selv været dagplejer, og ja sådan var det nu engang.

Super, så holder jeg fast ved min beslutnig

Syntes det var synd de første fik ferie fredag også ska flyve fredag nat, tænker det var rart at have en (evt to uger) hjemme inden ferie også 1 uge hjemme igen efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.