Hvor længe er det ok helt uden mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.237 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

Henri84

Min søn har intet ville spise siden torsdag aften... I dag har han også nægtet amning, så han lever kun af vand lige pt... Hvor længe er det ok??
Han er en smule syg, hoster rigtig slemt og er lidt hæs, så det er nok det der driller...
han er knap 10 mdr...
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Knudsen

Jeg ville nok kontakte vagtlægen og høre deres mening.

De kan også give gode råd, så du kan hjælpe din søn.

God bedring med ham..
Janni

Anmeld

21. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Min søn har intet ville spise siden torsdag aften... I dag har han også nægtet amning, så han lever kun af vand lige pt... Hvor længe er det ok??
Han er en smule syg, hoster rigtig slemt og er lidt hæs, så det er nok det der driller...
han er knap 10 mdr...
Knus

jeg var taget til lægen, det er lang tid uden mad...
god bedring til ham..

Anmeld

21. juni 2009

tumle81

Det vigtigste er at se på dit barn, er han frisk, vågen og leger eller ligger han slap og sløv hen og orker ingenting...

Det vigtigste er at få ham til at drikke, prøv evt med lidt saftevand eller lign for at få ham til at drikke, og er det ikke blevet bedre i løbet af i morgen ville jeg nok kontakte lægen..

Knus Kathrina

Anmeld

21. juni 2009

Diana...

Jeg ville tage ham til lægen... synes det er lang tid uden mad...

Anmeld

21. juni 2009

Henri84

Han sover en del mere end normalt, og er en smule pylret, men slet ikke sløv eller lignende...
Han vil som sagt gerne drikke, men intet andet.. Ikke en gang is kan jeg få ham til at spise...

Anmeld

21. juni 2009

Henri84

Vi har prøvet med A38, det elsker han normalt, men han vil ikke en gang smage på det... Lige så snart der kommer noget der bare minder om mad, ryster han på hovedet og lukker munden... Hvis vi giver ham noget han selv kan sidde med, skælder han det ud og smider det på gulvet...

Anmeld

21. juni 2009

JonTri

Hmm min søn spiste ikke i 4 dage og var syg, men legede fint osv. Tog ham til lægen og det viste sig han havde mellemørebetændelse... Det lyder som med din søn. Men børn kan gå læææænge uden mad... så en udsendelse om et forældrepar der ikke ku få deres datter til at spise. De var på hospitalet med hende og der gik hun over 20 dage, kun på væske.

Go' bedring med ham...

Anmeld

21. juni 2009

Sweet1978

Sådan har Nadia også tit haft det når hun var syg og lægerne har først reageret når hun har lagt helt dvask hen og kun sovet sovet og sovet. Men så er vi også blevet indlagt med drop og det hele. Har jeg prøvet 2-3 gange det er grimt. Men hør da lige jeres læge ad, de er jo ikke ens alle sammen.

Anmeld

21. juni 2009

Henri84

Han næsten lige fået dræn i ørerne, så det skulle helst ikke være ørerne der driller...
Da vi var indlagt med ham fik vi at vide det var ok han ikke spiste, men der ville han gerne have bryst, det vil han ikke nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.