pletblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. marts 2013

Anonym trådstarter

Er det normalt at pletbløde omkring hvor ens ægløsning skulle være?

jeg er lige omkring 6+0, og har i går og i dag har lidt blod på papiret, når jeg har været på toilettet?

ikke direkte blod, kun en lille smule, så det så mere orange ud end rødt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

B&J

når man er gravid kan der sagtens komme lidt blod også nogle gange lidt mere, det kan komme hvis man laver for meget kroppen er for meget igang eller man har sex og nogle gange unden nogle ting....

for HUSK kroppen arbejder....

OG STORT TILLYKKE MED LILLE SPIREN

Anmeld

1. marts 2013

Snartmortil3

Jeg blødte også omkring samme tidspunkt som du er nu. Det var dog voldsomt meget blod, men det betød ingenting og er nu 30+0

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

110811 skriver:

Jeg blødte også omkring samme tidspunkt som du er nu. Det var dog voldsomt meget blod, men det betød ingenting og er nu 30+0

Tak, det var lige sådan et svar jeg gerne ville have. jeg har dog også fået lidt kvalme her den sidste times tid. 

den var bare væk fra i går middag til for en times tid siden.

Anmeld

1. marts 2013

Snartmortil3

Anonym skriver:

Tak, det var lige sådan et svar jeg gerne ville have. jeg har dog også fået lidt kvalme her den sidste times tid. 

den var bare væk fra i går middag til for en times tid siden.

Ring evt til din læge og sig du bløder så kan han henvise dig til en scanning og få tjekket at alt er ok

Jeg betalte selv en tryghedsscanning da jeg blødte - for jeg kunne først få en scanning dagen efter og jeg kunne altså bare ikke vente.

Kvalmen kan ligeså godt være psykisk - fordi du er så bange for at der er noget galt og pludselig kommer der massere af andre symptomer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.