Kanelsnegle - kan man...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
7 svar
1 synes godt om
1. marts 2013

Tulle28

... lave dem aftenen i forvejen og sætte på køl, så de bare lige skal i ovnen dagen efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

LMX

Tulle28 skriver:

... lave dem aftenen i forvejen og sætte på køl, så de bare lige skal i ovnen dagen efter?

ja det kan du sagtens

Anmeld

1. marts 2013

maryjane

Men skal man egentlig ikke bruge mindre gær/ et eller andet specielt gær når det kommer til at 'langtidshæve'? tænker jeg...

Anmeld

1. marts 2013

Tulle28

maryjane skriver:

Men skal man egentlig ikke bruge mindre gær/ et eller andet specielt gær når det kommer til at 'langtidshæve'? tænker jeg...

Hmm... Godt spørgsmål?!

Anmeld

1. marts 2013

Tulle28

LMX skriver:

ja det kan du sagtens

Alletiders, det regnede jeg nok med. Vd du om man skal bruge mindre gær, når nu de skal langtidshæve?

Anmeld

1. marts 2013

Hullabullabulla

Tulle28 skriver:

Jeg plejer at lave dem om aftenen (blødsnegle) også bage dem om aftenen - opbevare dem i en frysepose og så lune dem dagen efter

Anmeld

1. marts 2013

LMX

Tulle28 skriver:

Alletiders, det regnede jeg nok med. Vd du om man skal bruge mindre gær, når nu de skal langtidshæve?

Det betyder umiddelbart ikke så meget men du kan godt halvvere mængden af gær når du gør det på den måde..

Anmeld

1. marts 2013

Asta&Alfred

Tulle28 skriver:

Ja det tænker jeg da godt du kan. Måske der skal en anelse mindre gær i, somnår man bager boller og stiller dejen i køleskabet natten over, så man kan få nybagte bolle rom morgenen. God fornøjelse:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.