Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke. Hvor er hun bare lækker og fin.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyWish2012 <3 skriver: Vores lille prinsesse kommer til verden, 39+6, 25. februar 2013 kl 00.54. Hun er helt perfekt, smuk og dejlig - vi er helt betaget af hendes personlighed og charme Hun vejede 3880 gram og 56 cm lang ved fødslen. Jeg havde en rigtig hård, men hurtig fødslen - var 5 cm åben da vandet blev taget 23.45, hun var født 00.54 - det var min total drømme fødsel og jeg havde den bedste støtte i min kæreste og min mor Fødselsberetning kommer senere Vi har det alle 3 godt, vi kom hjem igår, og nyder tilværelsen som en lille familie Hun skal hedde Malucca Aviaya
Vores lille prinsesse kommer til verden, 39+6, 25. februar 2013 kl 00.54.
Hun er helt perfekt, smuk og dejlig - vi er helt betaget af hendes personlighed og charme
Hun vejede 3880 gram og 56 cm lang ved fødslen.
Jeg havde en rigtig hård, men hurtig fødslen - var 5 cm åben da vandet blev taget 23.45, hun var født 00.54 - det var min total drømme fødsel og jeg havde den bedste støtte i min kæreste og min mor
Fødselsberetning kommer senere
Vi har det alle 3 godt, vi kom hjem igår, og nyder tilværelsen som en lille familie
Hun skal hedde Malucca Aviaya
Hvor er hun skøn og smuk!!! Stort tillykke med hende <3
Mange gange tillykke med hende
Hvor ser hun bare skøn ud
Hvor er hun sød, stort tillykke med hende
Hvor er hun SMUK TILLYKKE
Tusind tak for alle jeres smukke ord og lykønskninger.
Vi er så stolte, glade og lykkelige
Stort tillykke! Hvor er hun bare skøn at se på. og sikke et fantastisk smukt navn hun har fået.
STORT tillykke med PRINSESSEN ♥ Ihhh hvor ser hun bare dejlig ud ♥ Hun er født på min lillesøsters fødselsdag og vejede liiiige så meget som min datter da hun blev født (3880 gram) ♥
Ser frem til en FB Og sikke et smukt navn ♥
Knus ♥
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128