Bastian, om hvad han vil være når han bliver stor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.379 visninger
10 svar
23 synes godt om
28. februar 2013

mariamiss6

Vi sidder og spiser aftensmad, da Bastian først spørger til hvordan der kommervarer i brugsen.

Jeg fortællerh am, at varene blive rlavet på en fabrik, så køber brugsen dem, og lægger dem ud i butikken, så vi kan købe dem af brugsen....

Kort efter siger Bastian:

Når jeg bliver far (Bastiansk for voksen mand) så vil jeg være politibetjent om mandagen og om Tirsdagen. 
Onsdag, Torsdag og Fredag vil jeg arbejde i Brugsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

M (:

mariamiss6 skriver:

Vi sidder og spiser aftensmad, da Bastian først spørger til hvordan der kommervarer i brugsen.

Jeg fortællerh am, at varene blive rlavet på en fabrik, så køber brugsen dem, og lægger dem ud i butikken, så vi kan købe dem af brugsen....

Når jeg bliver far (Bastiansk for voksen mand) så vil jeg være politibetjent om mandagen og om Tirsdagen. 

Hihi godt med en karrierrebevidst ung mand.. 

Min yngste lillebror har altid sagt, at han ville være advokat og i sin fritid ville han være bager.. 

Min anden lillebror var mere familieorienteret, og han ville bare have 11 drenge, en bus og ingen kone.. 

Anmeld

28. februar 2013

Pige2009

Herlig kommentar!

Anmeld

28. februar 2013

jydeinden

hahaha hvor kært men det er også en god ting at have flere planer.. men hvis man skal have to jobs så får man da pludseligt meget travlt hehe

Anmeld

28. februar 2013

KittyCatta

mariamiss6 skriver:

Har han set Julestjerner? Det lyder da lidt som Bjarne Brugsuddeler 

Anmeld

28. februar 2013

mariamiss6

KittyCatta skriver:

Har han set Julestjerner? Det lyder da lidt som Bjarne Brugsuddeler 

de har han nemlig ikke... Der var en anden der spurgte også, men mine børn kunne ikke sløbe sig igennem afsnittene, og så slet ikke den julekalender. 

det kom sig af at han det sidste tid har sagt han ville være politibetjent, og idag ved maden spurgte han hvor varene kommer fra.

Altså, om det var noget som brugsen selv lavede (vi fik frysepizza).

Jeg forklarede så at de blev lavet på en pizzafabrik, og brugsen købte pizzaerne der, og lagde pizzaerne i butikken, så vi kunne købe dem af brugsen.

Altså, hans konklusion og ønske om fremtidens arbejde er nok mere et spørgsmål om at ville være helt, og så oven i købet lave noget hvor han allered enu føler sig  hjemme.... 

Vores brugs ligger 100 meter fra vores hjem. Det er en Dagli'Brugsen, og alle kender alle. Børnene kender ekspedienterne ved navn, og ekspedienterne er rigtig flinke til at snakk emed børnene når vi er der, så det er mere et spørgsmål om at Bastian synes det er sejt, og nærliggende, og trygt at arbejde i brugsen. 

Anmeld

28. februar 2013

mariamiss6

jydeinden skriver:

hahaha hvor kært men det er også en god ting at have flere planer.. men hvis man skal have to jobs så får man da pludseligt meget travlt hehe

nej nej, for han ville jo dele sin uge mellem jobsne

altså det skulle ikke være et daytime/nighttime job. Det ville blive mandag og tirsdag politibetjent

onsdag torsdag fredag arbejde i brugsen

Anmeld

28. februar 2013

mariamiss6

M (: skriver:

Min anden lillebror var mere familieorienteret, og han ville bare have 11 drenge, en bus og ingen kone.. 

hha er han bøsse? For det er vidst mere sådan en pigedrøm. Altså, det med børn, og især mange af dem

Anmeld

1. marts 2013

M (:

mariamiss6 skriver:

hha er han bøsse? For det er vidst mere sådan en pigedrøm. Altså, det med børn, og især mange af dem

Nope, vi er bare mange søskende, og jeg tror han synes det var vældig hyggeligt - og hvem vil ikke gerne have et fodboldhold?  

Og selve kone-delen handler nok om, at han stadig var så lille, at piger var lidt ulækre.. 

Anmeld

1. marts 2013

Asta&Alfred

mariamiss6 skriver:

Sejt, det er de sjoveste kommentar de små nogen gange kommer med God weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.