Zoo tur i August.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

Karo

På ns var vi et par tøser der snakkede om at mødes en dag i august i zoo. Vi fandt aldrig rigtig en dag at mødes men blev enig om august. Der var ikke så mange der kunne den 15, så derfor forslår jeg nu d. 8 august i stedet. Det er desværer ikke alle der er flyttet med over så derfor skriver jeg også denne besked på ns for at sikre sig at alle for muligheden.

Hvis der er andre der er intereseret så er i meget velkommen, for jo flere jo bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Jules

Hvilken zoo???

Anmeld

21. juni 2009

Karo

Ja undskyld det skulle jeg selvfølgelig have skrevet. Det er zoo i københavn.

Anmeld

21. juni 2009

Jules

Øv os

Anmeld

22. juni 2009

Karo

Liam og grinebideren vil også gerne med så nu er vi to ekstra. Dog kan Liam ikke den 8 august, men hvad siger i så til søndag d. 9 august istedet?

Anmeld

22. juni 2009

xx

Hmm....ville egentlig gerne med....og så alligevel ikke    Synes det lyder rigtig hyggeligt, men jeg holder lidt mine weekender hellige da det jo er der man rigtig har mulighed for at hygge med sin familie og jeg ELSKER bare SÅ meget når jeg har en hel dag til hygge med mand og børn...

Må jeg lige tænke over det? Men lige meget hvad slæber jeg nok ikke alle 3 unger med......enten kun e ellers e og w...

Anmeld

22. juni 2009

Karo

c skriver:

Hmm....ville egentlig gerne med....og så alligevel ikke   Synes det lyder rigtig hyggeligt, men jeg holder lidt mine weekender hellige da det jo er der man rigtig har mulighed for at hygge med sin familie og jeg ELSKER bare SÅ meget når jeg har en hel dag til hygge med mand og børn...

Må jeg lige tænke over det? Men lige meget hvad slæber jeg nok ikke alle 3 unger med......enten kun e ellers e og w...

Ja selvfølgelig må du tænke over det. Jeg prøver bare og se om vi ikke kan blive enige om en dato og ser vi hvor mange der vil komme.

Anmeld

22. juni 2009

NaFe

vi vil også meget gerne med i zoo...

Anmeld

22. juni 2009

Milka

det kunne være sjovt – der er vi formentlig flyttet til københavn

Anmeld

22. juni 2009

Karo

Det lyder dejligt at der er opbakning omkring vores lille udflugt. Hvad tid på dagen passer jer? 11 eller 12, eller hvad siger i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.