sex sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. februar 2013

Anonym trådstarter

hjælp - det stammer ikk fra mig, og han siger os at det ikke stammer fra ham 

har været sammen med en fyr, som nu har fortalt at han har fået knober på tissemanden, han har været ved lægen, som har stillet ham videre til en hudlæge hvor der er laaaaang vente tid, samtidigt har hans læge givet ham væske til kønsvorter til at stoppe på de 3 knober, de ved ikk om det er kønsvorter, da de ikke regeret på væsen som de skulle, men regere anderledes..

WHAT TO DO ? - er så ulykkelige og så han først har sagt noget 3uger efter han begyndte at der var noget på tissemanden..

skal ringe til min læge imorgen og høre, hvad tror i jeg skal forvente lægen siger og hvad skal jeg indstille mig på at skal igennem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Mother-love

Det kommer fra en af jer. For er det kønsvorter så kommer det ikke af sig selv. Men der er det ved kønsvorter, at der går lang tid fra man er smittet til det går i udbrud. Derfor kan det være en i har haft sex med for flere mdr siden der har haft det. Tro mig snakker af erfaring. For jrg fik det hvor jrg jo vidste jeg ikke havde været min daværende kæreste utro og vi havde været sammen i 4 mdr på det tidspunkt. Jrg fik så afvide nogle mdr senere at ham jeg havde været sammen med ca2 mdr før min daværende kæreste havde kønsvorter. Så ja det kan tage langtid om at gå i udbrud..

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Det kommer fra en af jer. For er det kønsvorter så kommer det ikke af sig selv. Men der er det ved kønsvorter, at der går lang tid fra man er smittet til det går i udbrud. Derfor kan det være en i har haft sex med for flere mdr siden der har haft det. Tro mig snakker af erfaring. For jrg fik det hvor jrg jo vidste jeg ikke havde været min daværende kæreste utro og vi havde været sammen i 4 mdr på det tidspunkt. Jrg fik så afvide nogle mdr senere at ham jeg havde været sammen med ca2 mdr før min daværende kæreste havde kønsvorter. Så ja det kan tage langtid om at gå i udbrud..

pyyha altså - hvis det er kønsvorter hvor langt skal man så gå tilbage?

hvis hans læge er i tvivl, hvor vidt kan det så være det ?
synes det er så dårligt at man skal vente så længe ved en hudlæge, når det handler om sådan nogen ting..

Anmeld

28. februar 2013

Mother-love

Anonym skriver:

pyyha altså - hvis det er kønsvorter hvor langt skal man så gå tilbage?

hvis hans læge er i tvivl, hvor vidt kan det så være det ?
synes det er så dårligt at man skal vente så længe ved en hudlæge, når det handler om sådan nogen ting..

Det der er så forbandet med kønsvorter er at man faktisk kan være smittet og det først går i udbrud efter et par år. Lige såvel som at det er noget der kan komme igen lige pludselig hvis man har haft det før.
så han kan være smittet for nogle år tilbage uden at vide det. Men man siger det kun smitter når det er gået i udbrud. Men jeg smittede aldrig min daværende kæreste, fordi jeg opdagede det lynhurtigt.

Så det nytter faktisk ikke noget at du ringer til din læge for han/ hun kan intet gøre før det er gået i udbrud. Men du kan håbe på at du ikke er blevet smittet hvis det altså er kønvorter. Mine var heller ikke de " normale" af slagse. Mine kom inden i skeden som bitte små knopper. Så de skulle fjernes ved en gynokolog. Da det man smører på dem ikke må komme på slimhinderne.

Det er rigtig træls at skulle vente ja. Men der er ikke så meget andet at gøre. For hvis det er noget andet er det jo vigtigt at han får rette behandling.

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Det der er så forbandet med kønsvorter er at man faktisk kan være smittet og det først går i udbrud efter et par år. Lige såvel som at det er noget der kan komme igen lige pludselig hvis man har haft det før.
så han kan være smittet for nogle år tilbage uden at vide det. Men man siger det kun smitter når det er gået i udbrud. Men jeg smittede aldrig min daværende kæreste, fordi jeg opdagede det lynhurtigt.

Så det nytter faktisk ikke noget at du ringer til din læge for han/ hun kan intet gøre før det er gået i udbrud. Men du kan håbe på at du ikke er blevet smittet hvis det altså er kønvorter. Mine var heller ikke de " normale" af slagse. Mine kom inden i skeden som bitte små knopper. Så de skulle fjernes ved en gynokolog. Da det man smører på dem ikke må komme på slimhinderne.

Det er rigtig træls at skulle vente ja. Men der er ikke så meget andet at gøre. For hvis det er noget andet er det jo vigtigt at han får rette behandling.

Kan det ikke skade mig ved at vente næste to mdr?

Anmeld

28. februar 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Kan det ikke skade mig ved at vente næste to mdr?

Hvis du ikke er smittet og det er gået i udbrud så nej. Men i skal ihvertfald bruge kondom for en sikkerhedsskyld. For der er ikke nogen grund til at blive smittet hvis det kan undgåes.

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Hvis du ikke er smittet og det er gået i udbrud så nej. Men i skal ihvertfald bruge kondom for en sikkerhedsskyld. For der er ikke nogen grund til at blive smittet hvis det kan undgåes.

Ja nemlig !

Noget r der bare galt har mærkelig udflåd og lidt smerter i underlivet..

Anmeld

28. februar 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Ja nemlig !

Noget r der bare galt har mærkelig udflåd og lidt smerter i underlivet..

Okay. Øget udflåd kan godt være der hvis man har kønsvorter i skeden. Men det er ikke noget der giver smerter. Men jeg vil sige at hvis du evt. Har nogen i skeden er du ikke i tvivl. Selvom det vil være nogle bittesmå knopper.

Men mht smerter og øget udflåd synes jeg du skal kontakte din læge imorgen for det skyldes helt sikkert noget andet.

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Okay. Øget udflåd kan godt være der hvis man har kønsvorter i skeden. Men det er ikke noget der giver smerter. Men jeg vil sige at hvis du evt. Har nogen i skeden er du ikke i tvivl. Selvom det vil være nogle bittesmå knopper.

Men mht smerter og øget udflåd synes jeg du skal kontakte din læge imorgen for det skyldes helt sikkert noget andet.

Tak for alle dine gode råd..

Hvorfor vil jeg ikk være i tvivl hvis jeg har kønsvorter?

Anmeld

28. februar 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Tak for alle dine gode råd..

Hvorfor vil jeg ikk være i tvivl hvis jeg har kønsvorter?

Du er ikke i tvivl fordi kønsvorter normalt ligner blomkåls hoveder. Hvis de skulle komme i skeden er det små knopper der typisk vil sætte sig i skedeåbningen. Dvs at der er mange i samme område. Jeg fik ændret lugt men det er ikke alle der gør det. Hvis dette er tilfældet så bed om antibiotika. Det fjerner lugten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.