Anonym skriver:
pyyha altså - hvis det er kønsvorter hvor langt skal man så gå tilbage?
hvis hans læge er i tvivl, hvor vidt kan det så være det ?
synes det er så dårligt at man skal vente så længe ved en hudlæge, når det handler om sådan nogen ting..
Det der er så forbandet med kønsvorter er at man faktisk kan være smittet og det først går i udbrud efter et par år. Lige såvel som at det er noget der kan komme igen lige pludselig hvis man har haft det før.
så han kan være smittet for nogle år tilbage uden at vide det. Men man siger det kun smitter når det er gået i udbrud. Men jeg smittede aldrig min daværende kæreste, fordi jeg opdagede det lynhurtigt.
Så det nytter faktisk ikke noget at du ringer til din læge for han/ hun kan intet gøre før det er gået i udbrud. Men du kan håbe på at du ikke er blevet smittet hvis det altså er kønvorter. Mine var heller ikke de " normale" af slagse. Mine kom inden i skeden som bitte små knopper. Så de skulle fjernes ved en gynokolog. Da det man smører på dem ikke må komme på slimhinderne.
Det er rigtig træls at skulle vente ja. Men der er ikke så meget andet at gøre. For hvis det er noget andet er det jo vigtigt at han får rette behandling.
Anmeld