Nogle der ved ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. februar 2013

Lady Marion <3

Hvis man feks fester igennem en lørdag med masser af lækre kcal  ;D

Hvornår kan man forvente vægtøgningen ??

Hilsen en der har "festet" for meget på det sidste , men indtil vidre ser ud til at slippe billigt (med mindre det først kommer 7 dage efter)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Lady Marion <3

Slet ingen ??

Anmeld

28. februar 2013

Mette.

Lady Marion <3 skriver:

Hilsen en der har "festet" for meget på det sidste , men indtil vidre ser ud til at slippe billigt (med mindre det først kommer 7 dage efter)

Jeg ved ikke om det er sådan altid, men for mit eget vedkommende kan jeg se det på vægten allerede dagen efter eller dagen efter igen,

hvis den ikke er steget der er den slet ikke steget - men som sagt ved jeg det ikke sådan teknisk, kun at det er sådan for mig.

Anmeld

28. februar 2013

Lady Marion <3

Mette. skriver:

Jeg ved ikke om det er sådan altid, men for mit eget vedkommende kan jeg se det på vægten allerede dagen efter eller dagen efter igen,

hvis den ikke er steget der er den slet ikke steget - men som sagt ved jeg det ikke sådan teknisk, kun at det er sådan for mig.

Hi hi  tak for dit indput   gad vide om det er ens for de fleste ??  Gad godt hvis der var en rettesnor

Anmeld

28. februar 2013

BellaCiinea

Lady Marion <3 skriver:

Jeg kan se det et par dage efter når jeg har været lidt for madglad...

Anmeld

28. februar 2013

Lady Marion <3

IsabellaCiinea skriver:

Jeg kan se det et par dage efter når jeg har været lidt for madglad...

Okay   Tak for indput .

Anmeld

28. februar 2013

Mette.

Lady Marion <3 skriver:

Hi hi  tak for dit indput   gad vide om det er ens for de fleste ??  Gad godt hvis der var en rettesnor

Det er et godt spørgsmål, jeg ved det desværre ikke.

jeg plejer dog at holde kosten sund efter nogle syndedage, så måske det også er derfor vægten ikke stiger. Hm, det er faktisk et ret interessant spørgsmål

Anmeld

28. februar 2013

Lady Marion <3

Mette. skriver:

Det er et godt spørgsmål, jeg ved det desværre ikke.

jeg plejer dog at holde kosten sund efter nogle syndedage, så måske det også er derfor vægten ikke stiger. Hm, det er faktisk et ret interessant spørgsmål

Ja det er nemlig et interessant spørgsmål og jeg har ikke helt kunne finde en rettesnor i det   Jeg lever også helt vildt sundt og motionerer mere dagene efter

Anmeld

28. februar 2013

trunte89

Det har jeg også tit tænkt på!
For hos mig er det nemlig ofte sådan at hvis jeg har haft en periode med for meget snask, så rykker vægten sig ikke op! ( nogle gange tvært imod ) hvor imod når jeg så lige får rettet ind igen og spiser fornuftigt, SÅ siger det bare SMASK på vægten og den tager et hop op.

Anmeld

28. februar 2013

Lady Marion <3

trunte89 skriver:

Det har jeg også tit tænkt på!
For hos mig er det nemlig ofte sådan at hvis jeg har haft en periode med for meget snask, så rykker vægten sig ikke op! ( nogle gange tvært imod ) hvor imod når jeg så lige får rettet ind igen og spiser fornuftigt, SÅ siger det bare SMASK på vægten og den tager et hop op.

Præcis , har jeg også prøvet flere gange og så mister man motivationen   men spørgsmålet er om det er "festen" der først rammer der ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.