Hvordan skal I holde 3- års fødselsdagen i institutionen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

lonemus

Så varer det ikke længe før vores små guldklumper fylder 3 år
Jeg er allerede nu gået lidt i gang med planlægningen, da jeg regner med Stefanie når at flytte i børnehaven lige inden.

Men, jeg mangler nogle gode idéer til at holde det i børnehaven...så kom endelig med alle jeres idéer.....kager, mad osv, gerne billeder

Der skulle der gerne være noget til frugten kl 9, samt frokosten kl 11:30.
Jeg tror helst de ser, at det ikke indeholder for meget sukker...altså ikke noget med slikposer osv.

Hvordan klarer I opgaven?

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Heidi B

Hey Lone....
Synes du skal snakke med børnehaven, for de kan godt have en stram politik omkring det....
Både med hvad tid det skal være, hvad det skal være... Der hvor vi skal starte har de nul sukker politik.... men man må gerne have kage med på fødseldagen. Ellers frugt eller mad....
Men heldigvis har Jeppe og Mikkel jo først fødselsdag d. 30/8, så jeg har lidt tid og løbe på, og vi er faldet på plads i børnehvane.

Heidi

Anmeld

22. juni 2009

3rollinger

Her holder vi ikke noget i hans vuggestue. Han slutter allerede den 18 juli og det er lige tidligt nok i forhold til hans foedselsdag den 26. august.

I aar bliver dagen faktisk fejret i Danmark, saa det bliver naermere med faetre og kusiner og venners boern. Og selvfoelgelig bedsteforaeldre, tanter og onkler. Det skal nok blive hyggeligt.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.