Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger.Er der nogen af Jer der har en Ab circle pro og som kan fortælle om den har strammet Jer lidt op?
Kærligst StephanieJ
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Girls girls girls - virkelig ingen der har en eller har prøvet?
StephanieJ skriver: Hej Piger.Er der nogen af Jer der har en Ab circle pro og som kan fortælle om den har strammet Jer lidt op? Kærligst StephanieJ
ESV skriver: Uha jeg følger lige med for det vil jeg da også rigtig gerne vide
Uha jeg følger lige med for det vil jeg da også rigtig gerne vide
Får en imorgen, så ville bare lige høre
StephanieJ skriver: Får en imorgen, så ville bare lige høre
ESV skriver: Ej men så må du da lige give en Update når du er kommet godt igang så jeg ved om den er penge værd..
Ej men så må du da lige give en Update når du er kommet godt igang så jeg ved om den er penge værd..
Har længe gerne ville have en - men for nærrig Så spurgte en bekendt om jeg ikke måtte låne hendes, og hun skrev så hun ville sætte den til salg til 1000 kr., men jeg kunne få den for 500 - endte på 400 GLÆDER mig til at prøve den
StephanieJ skriver: Har længe gerne ville have en - men for nærrig Så spurgte en bekendt om jeg ikke måtte låne hendes, og hun skrev så hun ville sætte den til salg til 1000 kr., men jeg kunne få den for 500 - endte på 400 GLÆDER mig til at prøve den
Hvordan er det gået med den,virker den som den skal? Er den pengene værd?
ESV skriver: Hvordan er det gået med den,virker den som den skal? Er den pengene værd?
Jeg solgte den igen. Syntes den var elendig, og man fik ondt i knæene..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128