Hvorfor står hovedet ikke fast?:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.316 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. februar 2013

SRP

Er 36+2 og var i dag til jordemoder. Hovedet står endnu ikke fast, men vender dog ned. Får hele tiden at vide det ikke er så typisk som førstegangsgravid. Puha frygter det ender med akut kejsersnit eller en kompliceret fødsel. Kan se det værste ske 

har I nogle erfaringer omkring det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Valle81

Du skal ikke være bekymret:0)

Jeg var sindsygt bekymret, da jeg ventede andet barn, og luftede bekymringen for jordemoder. Hendes svar var, rolig, det er også okay hvis hovedet først sætter sig fast når fødslen går i gang.

Du skal ikek være så bekymret:0)

Anmeld

28. februar 2013

Mom2

SRP skriver:

Er 36+2 og var i dag til jordemoder. Hovedet står endnu ikke fast, men vender dog ned. Får hele tiden at vide det ikke er så typisk som førstegangsgravid. Puha frygter det ender med akut kejsersnit eller en kompliceret fødsel. Kan se det værste ske 

Skal du ikke være. Min datter stod heller ikke fast før 38 + selvom hun havde vendt med hovedet nedaf siden 21 + 14

Anmeld

28. februar 2013

tarkoflen

Jeg kender til flere, hvor hovedet aldrig satte sig fast eller jo det gjorde det, men først under fødslen og det har været helt ukomplicerede fødsler!

Men jeg synes du skal snakke med din JM om det, så hun kan berolige dig

Rigtig meget held og lykke med den forestående fødsel

Anmeld

28. februar 2013

Mimbi

Ikke skal du være bekymret

jeg har 2 sønner og deres hoveder satte seg ikke fast før fødslerne var igang og fødsler var ikke komlicerede

Jeg fik at vide fra min jordmoder at hvis vandet gik og hovede ikki havde sat sig fast skulle jeg lægge mig ned og ringe efter en ambulance det har jeg så prøvet 2 gange

Anmeld

28. februar 2013

AnthonsMor

SRP skriver:

Jeg kender også en hvor hovedet aldrig kom til at stå fast før fødslen var igang

Så det tror jeg absolut ikke du skal være nervøs for

Jeg har en uge til termin og min dreng står heller ikke HELT fast siger min jm, men det er slet ikke noget jeg skal tænke over har hun sagt

Anmeld

28. februar 2013

LR85

Mine børn sank aldrig ned og satte sig fast.

tag du det med ro, det kommer nåfødselen kommer igang

Anmeld

28. februar 2013

StudPsyk

SRP skriver:

Vær du helt rolig Min datter stor aldrig fast. Heller ikke da fødslen gik i gang - hun satte sig først fast UNDER fødslen, og jeg havde en hurtig fødsel uden komplikationer på 6½ time. hun er født 41+1 gik i gang af mig selv

Anmeld

1. marts 2013

SRP

Tusind tak for jeres svar og beroligende ord piger nu vil jeg forsøge at tage det som det kommer.

Anmeld

1. marts 2013

Ciss

Jeg fik også at høre på samtlige kontroller i første graviditet, at nej, hovedet står ikke rigtig fast endnu. Selv på den sidste kontrol 4 dage før fødslen.

Men fødslen gik på 3 timer fra første ve og helt uden komplikationer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.