Update på 2 x scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

Benjamins'mor

Hvem? skriver:

Åh ja, det er da meget positivt

Er det ikke altid mega kedeligt at være på sygehuset - man vil jo bare gerne hjem og være sammen med sin familie

Det har du helt ret i.
Sygehuse er kedelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Babydrøm

Benjamins'mor skriver:

Hej piger.

Lovede nogle af jer at komme med en Update på scanningen.

D. 21/2-2013 var jeg til den første scanning, scannings damen var meget ubehøvlet, og det hele gik tju Hej, hun fik målt forkert og måtte ikke få billeder, 5 min efter stod vi ude på gangen igen.
Min termin blev rykket fra 28 sep til 6 oktober.

1 time senere, ringede jeg op til scannings afdelingen og fortalte at jeg var utilfreds med scanningen. Fik en ny tid onsdag i denne uge.

D. 27/2-2013 skulle jeg til scanning igen.
Men da jeg kom derop havde de lavet koks i det, de havde i telefonen sagt onsdag D. 26 februar, men jeg havde ikke tænkt yderligere over at hun sagde D. 26 så jeg mødte bare op onsdag. Det viste sig så at min tid havde været om tirsdagen. Jeg havde ikke fået brev om det.
Damen i receptionen var rigtigt modbydelig, hun mente ikke det var deres fejl og hun var ikke meget for at give mig en ny tid.

Hun gik så og kom tilbage 5 min efter, og fortalte så hun havde fået en til at tage mig ind, og blev så scannet.

Da vi blev kaldt ind var det heldigvis hende der scannede mig med Benjamin, og hun var rigtigt sød. Min termin blev rykket yderligere til D 8 oktober og hun forklarede hvordan det kunne være, det var noget med når man er på P-piller skulle man jo helst ikke have ægløsning, men nogle har, men man kan derfor ikke regne ud fra hvornår man havde menstruation. Hun var rigtigt god til at forklare alt og tog sig god tid. Fik også et billede.

Er ret skuffet over Viborg sygehus, havde også mange problemer med dem da jeg ventede min søn og så nu igen.

Skal til 1 læge undersøgelse på mandag, så snakker med lægen om hvilke muligheder jeg har for at føde andre steder og komme til scanning andre steder.

Det var lige en lille Update her fra

Godt at høre det blev en god scanning Håber lægen kan hjælpe dig med et andet sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.