Hvad gør i med gaver, penge mm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.624 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har brug for at høre, hvordan I klare denne situation ��

Min mand har lagt mærke til at min søsters børn for penge/gaver fra mine forældre, men det gør hans søn ikke. 

begrundelsen fra mine forælde er, at min mands søn har 4 hold bedsteforældre og dermed vil han få flere penge/gave end hvis der kun var 2 hold bedsteforældre. 

Min søsters børn har også lagt mærke til det i forbindelse med fødselsdag og jul, at min mands søn får flere gaver end dem. 

Men spørgsmålet kommer så, hvad gør vi så, når vi får børn sammen... Og hvordan skal vi takle det indtil vi selv får børn?? 

Skal vors fælles børn og min mands søn have lige meget eller vil der komme en skæv fordeling. 

Hjælp!!!!! Hvad gør I, for at alle føler sig godt behandlet uden skævheder???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

C-Dog

Lærer børnene ikke at gå op i penge og gaver og bare være taknemmelige når de får noget. :-) her er der også forskel med det gør intet.

Anmeld

28. februar 2013

Nemesis

her har vi også delebørn..og alle for ens.

Men det hold bedsteforældre som hører til fx. mors side giver gaver når barnet er hos mor og det hos far giver gaver når barnet er hos far.

På den måde sidder der ikke et barn og får fra 4 hold bedster på en gang.

At det samlet set får mere..jamen det har jo også 2 steder det skal fordeles på, så det de før hos os bliver hos os, og det de får hos den anden bliver der.

Så jeg ville fortælle dem at det var lige for lige med børnene !!

Anmeld

28. februar 2013

Noahmor

Anonym skriver:

Hej

Jeg har brug for at høre, hvordan I klare denne situation ��

Min mand har lagt mærke til at min søsters børn for penge/gaver fra mine forældre, men det gør hans søn ikke. 

begrundelsen fra mine forælde er, at min mands søn har 4 hold bedsteforældre og dermed vil han få flere penge/gave end hvis der kun var 2 hold bedsteforældre. 

Min søsters børn har også lagt mærke til det i forbindelse med fødselsdag og jul, at min mands søn får flere gaver end dem. 

Men spørgsmålet kommer så, hvad gør vi så, når vi får børn sammen... Og hvordan skal vi takle det indtil vi selv får børn?? 

Skal vors fælles børn og min mands søn have lige meget eller vil der komme en skæv fordeling. 

Hjælp!!!!! Hvad gør I, for at alle føler sig godt behandlet uden skævheder???? 

Jeg har to bonusbørn og så har vi et fælles. det år mine forældre er sammen med min kærestes børn til jul får de for ligeså meget som vores fælles barn. Til fødselsdag for de også for ledt samme som vores fælles barn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.