Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad synes i om navnet Noam?Hvilket navn ville i mene passer til lidt ala. Mads-Emil men gerne internationalt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan rigtig godt lide det! Jeg overvejede det da jeg var gravid med min søn. Men kæresten kunne ikke lide det
Ka+Ma=Be skriver: Jeg kan rigtig godt lide det! Jeg overvejede det da jeg var gravid med min søn. Men kæresten kunne ikke lide det
Janne T. skriver: Ditto!
Ditto!
Tarveligt! hehe
Ka+Ma=Be skriver: Tarveligt! hehe
Jeg var heldigvis heldig der, det var ham der foreslog det så jeg slog til!Vi skal bare finde et mellemnavn, som helst skulle være internationalt
Anonym skriver: Jeg var heldigvis heldig der, det var ham der foreslog det så jeg slog til!Vi skal bare finde et mellemnavn, som helst skulle være internationalt
Jamen så er den jo lige til! Synes det er et skønt navn.
Er dog ikke så godt til alt det der med mellemnavne og gode ideer
Ka+Ma=Be skriver: Jamen så er den jo lige til! Synes det er et skønt navn. Er dog ikke så godt til alt det der med mellemnavne og gode ideer
Det er jo det
Det er jeg normalt, men bare ikke lige her, det er som om at det fungerer bedst for mig at finde navn til andre folks børn
Anonym skriver: Det er jo det Det er jeg normalt, men bare ikke lige her, det er som om at det fungerer bedst for mig at finde navn til andre folks børn
Hehe Jeg ved bare ikke helt hvad jeg synes passer til hverken Noam eller Mads-Emil
Ka+Ma=Be skriver: Hehe Jeg ved bare ikke helt hvad jeg synes passer til hverken Noam eller Mads-Emil
Det skal heller ikke passe til Mads-Emil, det var mest bare et eksempel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128