Ikke gravid i denne omgang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
6 svar
2 synes godt om
28. februar 2013

Miss BananaHammock

sagde jeg til manden i morges og I skulle ha' set ham i ansigtet - nej det havde jeg sku heller ikke lige overskud til lige nu sagde han

Men rart at kroppen virker som den skal efter graviditeten med 2. mens en måned efter første!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

FamilenStorm

Miss BananaHammock skriver:

sagde jeg til manden i morges og I skulle ha' set ham i ansigtet - nej det havde jeg sku heller ikke lige overskud til lige nu sagde han

Men rart at kroppen virker som den skal efter graviditeten med 2. mens en måned efter første!

Haha..

Men dejligt at kroppen er kommet på rette spor igen..

Jeg har ikke fået min endnu.. "Heldigvis" - hader at have min mens..

Anmeld

1. marts 2013

Miss BananaHammock

FamilenStorm skriver:

Haha..

Men dejligt at kroppen er kommet på rette spor igen..

Jeg har ikke fået min endnu.. "Heldigvis" - hader at have min mens..

Synes heller ikke det er fedt at ha', men rart at kroppen virker

Anmeld

2. marts 2013

Lullaby

Min er stadig ikke kommet men jeg blødte så også hele tiden efter fødslen i ca en måned. Håber dog snart den kommer.. gider ikke rigtig de kondomer der

Anmeld

4. marts 2013

Astrid P

Jeg har heller ikke fået mens endnu, og mener først jeg fik den efter 8-9 måneder da jeg havde født første gang, så jeg regner ikke med den foreløbigt.

Da jeg var til 8-ugers undersøgelse snakkede jeg med min læge om hormonspiral, er der nogle af jer, der har haft sådan en? Jeg må indrømme, at det virker tillokkende med minimal blødning...

Anmeld

5. marts 2013

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Jeg har heller ikke fået mens endnu, og mener først jeg fik den efter 8-9 måneder da jeg havde født første gang, så jeg regner ikke med den foreløbigt.

Da jeg var til 8-ugers undersøgelse snakkede jeg med min læge om hormonspiral, er der nogle af jer, der har haft sådan en? Jeg må indrømme, at det virker tillokkende med minimal blødning...

Nej desværre - kan ikke dele erfaringer om sådan en.
Vi skal slet ikke bruge beskyttelse da vi ikke regner med at kunne selv anden gang heller. Og sker det så er det jo bare fedt. ;0)
Men vi er så heller ikke det mest aktive endnu, så det er vel lidt beskyttelse i sig selv ;0)

Anmeld

5. marts 2013

FamilenStorm

Astrid P skriver:

Har heller ingen efaring, men min læge nævnte den også for mig, da jeg var afsted igår..

Ved bare ikke lige hvad jeg har imod spiral, jeg kan slet ikke forlig mig med tanken, (selvom jeg kunne mærke på min læge at hun syntes den var værd at overveje).. Så endte med Minipiller, men ved bare jeg bliver træt af dem og fortryder det.. Det gjorde jeg sidst, der stoppede jeg efter 2 pakker..

Men ihh ved bare ikke lige hvad jeg så skal vælge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.