Hverdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

Vingummien

Min barsel sluttede i fredags... suk altså er slet ik til at bære, ku sagtens gå hjemme med Emil i laaaang tid endnu

Jeg er jo på kontanthjælp, har sle tik hørt fra dem endnu, er underligt, alle dem som jeg kender el har hørt om har fået brev at de skulle møde op den 1 hverdag efter barsel, hvorfor har jeg så ik hørt noget. Men er da kun fint med mig hehe.
Har fået sendt nogle ansøgninger afsted til nogle børnehaver og vuggestuer som søger pædagogmedhjælper, men tror sgu ik rigtig det giver noget, tror der er mange der søger og de tager jo nok folk der har mest erfaring.

Jeg vil ik i skole da jeg ik har nogen ide om hva uddannelse jeg skal tage nu når jeg har det med min ben for jeg kan ik sidde stille på en stol en hel dag, sådan er jeg ik + man får mindre på su, så jeg vil have et arbejde, helst deltid så Emil ik skal være afstedc i vuggestue hele dagen, det vil jeg ikke.

Emil skal i vuggestue og prøve at sove igen, og jeg har simpelhen været så flabet at skrive en manual til dem om hva Emil må få osv og hvornår han sover osv, så må vi se hva de siger til det, men så kan de i hvert fald ik misforstå når det står sort på hvid, godt ske jeg er strid, men det er mit barn og han skal ik nøjes bare fordi de er dovne!

Håber i alle har haft en god weekend, Franks datter var her i weekenden så har været en lang en af slagsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

lion

Jeg kan godt forestille mig weekenden har været lang. I sær nå du ikk var sikker på dine billeder af Emil.

Ja den hverdag banker på med store skridt, spørg du mig må den godt blive væk.

Herhjemme er vi jo så heldige at Cassandra elsker vuggestuen og hygger sig dernede. Hun har nu flere gange selv rakt hænderne ud for at Pernille kunne tage hende, selvom hun var hos mig.

Vi har også fået sat en seddel op om arbejdstider både Jacobs og mine og hvem henter og aflevere Cassandra.

I morgen bliver første dag, hvor jeg skal på arbejde og Jacob skal hente Cassandra og være alene med hende til jeg kommer hjem kl. 22/23 og der sover hun jo.

Men kan godt forstå du gerne kun vil ha et deltid. Jeg er jo nu så heldig at jeg  kun har ca 6/7mdr tilbag eog så er det barsel igen.

Anmeld

21. juni 2009

Vingummien

lion skriver:

Jeg kan godt forestille mig weekenden har været lang. I sær nå du ikk var sikker på dine billeder af Emil.

Ja den hverdag banker på med store skridt, spørg du mig må den godt blive væk.

Herhjemme er vi jo så heldige at Cassandra elsker vuggestuen og hygger sig dernede. Hun har nu flere gange selv rakt hænderne ud for at Pernille kunne tage hende, selvom hun var hos mig.

Vi har også fået sat en seddel op om arbejdstider både Jacobs og mine og hvem henter og aflevere Cassandra.

I morgen bliver første dag, hvor jeg skal på arbejde og Jacob skal hente Cassandra og være alene med hende til jeg kommer hjem kl. 22/23 og der sover hun jo.

Men kan godt forstå du gerne kun vil ha et deltid. Jeg er jo nu så heldig at jeg  kun har ca 6/7mdr tilbag eog så er det barsel igen.

BLAH Helene hehe, er snyd
Åh må være hårdt at komme hjem når hun sover, vil jeg slet ik kunne gøre, men det er jo bare mig

Ej er da vildt skønt hun er så glad for sin pædagog, så er man godt nok heldig og så må man os have det vildt godt med at aflevere hende om morgen.

Vi kan ik rigtig hænge arbejds tider osv op, for vi har ik rigtig nogen endnu

Anmeld

21. juni 2009

lion

Nej det er lidt svært at hænge arbejdstimer op der ikk er der.
Det er også den eneste dag jeg lukker i netto, ellers er jeg hjemme om aften.

Ja lidt godt skal man ha det ikk.....

Ja det er en god følese jeg har, når jeg aflevere hende især når hun er så glad for at være der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.