Min barsel sluttede i fredags... suk altså er slet ik til at bære, ku sagtens gå hjemme med Emil i laaaang tid endnu

Jeg er jo på kontanthjælp, har sle tik hørt fra dem endnu, er underligt, alle dem som jeg kender el har hørt om har fået brev at de skulle møde op den 1 hverdag efter barsel, hvorfor har jeg så ik hørt noget. Men er da kun fint med mig hehe.
Har fået sendt nogle ansøgninger afsted til nogle børnehaver og vuggestuer som søger pædagogmedhjælper, men tror sgu ik rigtig det giver noget, tror der er mange der søger og de tager jo nok folk der har mest erfaring.
Jeg vil ik i skole da jeg ik har nogen ide om hva uddannelse jeg skal tage nu når jeg har det med min ben for jeg kan ik sidde stille på en stol en hel dag, sådan er jeg ik + man får mindre på su, så jeg vil have et arbejde, helst deltid så Emil ik skal være afstedc i vuggestue hele dagen, det vil jeg ikke.
Emil skal i vuggestue og prøve at sove igen, og jeg har simpelhen været så flabet at skrive en manual til dem

om hva Emil må få osv og hvornår han sover osv, så må vi se hva de siger til det, men så kan de i hvert fald ik misforstå når det står sort på hvid, godt ske jeg er strid, men det er mit barn og han skal ik nøjes bare fordi de er dovne!
Håber i alle har haft en god weekend, Franks datter var her i weekenden så har været en lang en af slagsen
Anmeld