Hvornår kunne i ikke længere skjule jeres graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.545 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. februar 2013

pcoramt

Som overskriften siger, hvornår kunne I ikke skjule jeres tvillinger graviditet mere?

Jeg er kraftig af bygning, og ikke på maven. Og synes selv jeg kan se en forskel på trods af jeg kun er 8+2 i dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Rebecca55

pcoramt skriver:

Som overskriften siger, hvornår kunne I ikke skjule jeres tvillinger graviditet mere?

Jeg er kraftig af bygning, og ikke på maven. Og synes selv jeg kan se en forskel på trods af jeg kun er 8+2 i dag..

Nu havde jeg godt nok også 3 i maven og er ikke særlig stor, så tror allerede i uge 10-11 stykker havde jeg go bule som ikke kunne bortforklares...

Tillykke med graviditeten, du har virkelig noget at glæde dig til. Børnene får bare Så meget ud af hinanden.

Anmeld

28. februar 2013

hekran

Denne graviditet er meeeeget underlig. Det er min 4. og jeg havde helt ærligt regnet med, at de mavemuskler gav efter med det samme og blottede en kæmpe vom. Det skal siges, at vores ældste er 5,5.

Men jeg er nu 16+4 og der er stadig ingen mave. Ingen fra arbejde har bemærket noget. Jeg går i stramme bluser (eller dvs basic bluser fra HM og Vero Moda), men det er kun om aftenen, at mave buler. Nok grundet den trange plads efter dagen måltider

Med min 3. graviditet kunne jeg ikke skjule det efter 13. uge.

Derfor er det fantastisk at begynde at mærke liv. Så er jeg da sikker på, at der er noget

Anmeld

28. februar 2013

Miss Church

pcoramt skriver:

Jeg har altid være megt slank, så der gik ikke så længe før man kunne se det på mig. 
Da jeg starede i skole efter sommerferien, var jeg i uge 10 og der måtte jeg have løse trøjer på for at man ikke kunne se det. Dog viste jeg på det tidspunkt ikke at jeg var gravid med tvilliger. 

Jeg har lige vedhæftet to billeder. Det første er i taget i uge 12 og det andet i uge 14

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2013

Miss Kat

Hmm jeg var ret langt henne... faktisk mødte jeg en i dag, som sagde at NU er man da ikke i tvivl længere, men nu er jeg altså også 30+2.  Men det er også noget tid siden jeg har set hende sidst, så jeg vil tro, det er ca 1½-2 måneder siden, man endelig begyndte at kunne se det og ikke bare tænkte, jeg var kagetyk, hvis man ikke vidste bedre...

Anmeld

8. marts 2013

Kofoed.

altså jeg er godt bygget, så havde allerede lidt mave, men det var en tydelig gravid mave fra de 16-17 uger. Men min veninde sagde allerede i 10. uge, at man kunne se formen på maven blev anderledes og begyndte at se gravid ud.

dog var jeg nød til at fortælle min klasse det allerede i 9. uge, da hormonerne virkelig påvirkede mig.

Anmeld

10. marts 2013

sus73

pcoramt skriver:

Jeg er i dag 17+1 med mine tvillinger. Inden for den sidste uge er der sket rigtig meget, og jeg kan ikke rigtig skjule det længere . Folk kan dog også tro at jeg bare har spist for meget kage

Anmeld

10. marts 2013

Dulgretz

pcoramt skriver:

Jeg var omkring uge 15-16 med før man kunne se det, men jeg synes selv at maven kunne forklares med at jeg havde spist lidt for meget.. Venter også tvillinger og er nu 28+5 og man er overhovedet ikke i tvivl længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.