Til flere gangs fødende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

Samus1983

Hej...

Nu går jeg og venter på min mens (IKKE) ska lkomme i den kommende uge           

Jeg var gravid tidligere på året, men fik desværre en sa i 8 uge..
Lige inden før jeg fandt ud af, jeg var gravid, havde jeg en meget murren fornemmelse i maven.. så slemt nogle gange at jeg ku græde af smerten...

Mit spørgsmål er så.. hvordan følte i jeres graviditeter, lige inden i fandt ud af, at i var gravide..

Altså jeg mener, har jeres graviditeter føltes enes, ved alle jeres graviditeter..?? 

For tænker på om jeg vil få den krafrige murren fornemmelse hver gang jeg er gravid eller om det er forskelligt ved dem alle sammen....!?

Håber i kan finde rundt i min rodet besked... hehe

knus mira

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Mullemus86

Hej.. Nu har jeg aldrig født, men er gravid for anden gang.. (Første graviditet endte i MA)
1. graviditet voksede mine bryster og var ømme, allerede inden forventet mens., havde mens.lign. smerter og kløe forneden da min ph-værdi ændrede sig.. Fik rimelig hurtigt kvalme..
Denne gang mistænkte jeg det pga. kløe forneden, hovedpine og træthed.. Så.. Synes de tidlige symptomer har været ret forskellige..
 for, at du ikke får din mens. men to fine streger

Anmeld

21. juni 2009

Samus1983

Mullemus86 skriver:

Hej.. Nu har jeg aldrig født, men er gravid for anden gang.. (Første graviditet endte i MA)
1. graviditet voksede mine bryster og var ømme, allerede inden forventet mens., havde mens.lign. smerter og kløe forneden da min ph-værdi ændrede sig.. Fik rimelig hurtigt kvalme..
Denne gang mistænkte jeg det pga. kløe forneden, hovedpine og træthed.. Så.. Synes de tidlige symptomer har været ret forskellige..
 for, at du ikke får din mens. men to fine streger

Tusind tak...

Og tillykke med din nye graviditet...

Anmeld

21. juni 2009

Mumto3

Jeg har 3 børn og har været gravid 4 gange, og nej det har ikke været ens fra gang til gang.

Held og lykke med de to streger! -og nyd det når de er der! det er SÅ normalt at få en SA, så det er ikke noget du skal frygte at få igen. Det skal nok gå godt denne gang!

Anmeld

21. juni 2009

Samus1983

Mumto3 skriver:

Jeg har 3 børn og har været gravid 4 gange, og nej det har ikke været ens fra gang til gang.

Held og lykke med de to streger! -og nyd det når de er der! det er SÅ normalt at få en SA, så det er ikke noget du skal frygte at få igen. Det skal nok gå godt denne gang!

Tusind tak for dit svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.