Endelig!!!! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Lilje82

Wish skriver:

Puha, denne graviditet endte desværre i en MA, og har ikke kunnet blive gravid siden, vi forsøger dog stadig, men endnu ingen held ..

Vi venter i spænding på den dag hvor jeg endnu engang står med en positiv test, og det denne gang lykkedes for os at få en lille prins eller prinsesse <3

Årh nej, det er jeg ked af at høre. Håber snart det lykkedes jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Mariam90

Tillykke med det

Anmeld

20. januar 2014

o1Mutte

Wish skriver:

Jaaaa Hører endelig til denne gruppe ..

5+2 i dag, så ikke så langt .. Kan ikke stoppe med at tage test, for at se dem blive positive, tror jeg stopper den dag teststregen er ligeså tydelig som control stregen .. Har uploadet et billede af mine test, de to der står 27/2 på er to fra i dag, en i morges og en i eftermiddags

ER så glad, men alligevel skeptisk, frygter sådan at få en SA igen, fordi jeg fik en i maj 2012 - troede aldrig jeg ville blive gravid igen, men blev jeg så endelig nu.. Men føler ikke jeg kan nyde det helt, for hvis nu der sker noget igen .. suk hvor træls .. 

stor glæde men alligevel bange .. <3 

Bliv i maven lille spire !

Stort tillykke 

Anmeld

20. januar 2014

Trekløver(:

Wish skriver:

Puha, denne graviditet endte desværre i en MA, og har ikke kunnet blive gravid siden, vi forsøger dog stadig, men endnu ingen held ..

Vi venter i spænding på den dag hvor jeg endnu engang står med en positiv test, og det denne gang lykkedes for os at få en lille prins eller prinsesse <3

Anmeld

20. januar 2014

Babydrøm

Wish skriver:

Jaaaa Hører endelig til denne gruppe ..

5+2 i dag, så ikke så langt .. Kan ikke stoppe med at tage test, for at se dem blive positive, tror jeg stopper den dag teststregen er ligeså tydelig som control stregen .. Har uploadet et billede af mine test, de to der står 27/2 på er to fra i dag, en i morges og en i eftermiddags

ER så glad, men alligevel skeptisk, frygter sådan at få en SA igen, fordi jeg fik en i maj 2012 - troede aldrig jeg ville blive gravid igen, men blev jeg så endelig nu.. Men føler ikke jeg kan nyde det helt, for hvis nu der sker noget igen .. suk hvor træls .. 

stor glæde men alligevel bange .. <3 

Bliv i maven lille spire !

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.