Ansat i vikariat+graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.233 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej Baby.dk

Jeg er ansat i et vikariat (1års) hvor der er stor chance for fastansættelse senere hen, men hvordan er det nu med graviditet?! Jeg er medlem af en a-kasse, men synes ikke det er muligt at finde informationer hos dem.

Er der nogle af jer der ved hvordan man er stillet? Jeg er godt klar over at jeg nok ikke blir' tilbudt fastansættelse, men hvordan med barselsdagpenge osv? Hvad er ens muligheder?

Håber i vil hjælpe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

elluL

Opper den lige for dig. 

Anmeld

27. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg arbejder som pædagog, og mit vikariat sluttede 2 mdr efter jeg var gået på barsel. Jeg får bare barsels dagpenge nu. Jeg er fultidsforsikret gennem min fagforening. Vh stine

Anmeld

27. februar 2013

K&S

Anonym skriver:

Hej Baby.dk

Jeg er ansat i et vikariat (1års) hvor der er stor chance for fastansættelse senere hen, men hvordan er det nu med graviditet?! Jeg er medlem af en a-kasse, men synes ikke det er muligt at finde informationer hos dem.

Er der nogle af jer der ved hvordan man er stillet? Jeg er godt klar over at jeg nok ikke blir' tilbudt fastansættelse, men hvordan med barselsdagpenge osv? Hvad er ens muligheder?

Håber i vil hjælpe!

Jeg arbejdede i et vikariat, der endte 3 måneder efter min fødsel - jeg fik fuld løn indtil vikariatet udløb og derefter fik jeg barselsdagpenge

Jeg er fuldtidsforsikret i a-kassen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.