Møde billeder.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

MetteT

Så er der lige lidt billeder fra et hyggeligt Baby.dk møde i Århus..
Og selvfølgelig med dejlige Lucas i centrum..
Tak for en dejlig dag tøser.. Det var så hyggeligt, håber flere vil med næste gang..

Knus Mette
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Diana...

Nåå de var der hi hi så bare glem det jeg skrev i det andet indlæg hi hi   super billeder. Ja Rosa lucas dufter stadig af din parfume Claus har os spurgt om jeg havet givet ham noget på griner.

Knus Knus

Anmeld

21. juni 2009

Sweet1978

Jamen det er jo flotte billeder, tror lige jeg siger gem som på et par af dem. SS

Anmeld

21. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hvor ser det bare hyggeligt ud...
glæder mig til næste gang!

Anmeld

21. juni 2009

Moderator

Nåå de var der hi hi så bare glem det jeg skrev i det andet indlæg hi hi   super billeder. Ja Rosa lucas dufter stadig af din parfume Claus har os spurgt om jeg havet givet ham noget på griner.

Knus Knus

Haha er det rigtigt?   Så var det godt jeg havde taget en "mild blomsterlig en" på og ikke en rigtig kras gang duftevand

Tusind tak for en  suuuperfantastisk hyggelig eftermiddag - det gør vi igen!!!
Stooort kram herfra og især til den lille mand! Det var virkelig en gave at få lov at putte med ham

Anmeld

21. juni 2009

Diana...

Rosa skriver:

Haha er det rigtigt?   Så var det godt jeg havde taget en "mild blomsterlig en" på og ikke en rigtig kras gang duftevand

Tusind tak for ensuuuperfantastisk hyggelig eftermiddag - det gør vi igen!!!
Stooort kram herfra

Ja det er   Så måtte jeg jo lige vise ham billederne som bevis på det er dig der får Lucas til at dufte 

Ja det var bare SÅ hyggeligt helt sikkert det skal gøres igen  og du skal jo babysitte nå vi skal i biffen i århus  Har du vist manden billederne? 

Anmeld

21. juni 2009

Diana...

Rosa skriver:

Tusind tak for en  suuuperfantastisk hyggelig eftermiddag - det gør vi igen!!!
Stooort kram herfra og især til den lille mand! Det var virkelig en gave at få lov at putte med ham

Hov hov du kan da ikke bare sådan lige rette i det 

Uhh Lucas hygget sig os bare meget og faldt om kuld næsten som vi kom hjem alle de mange indtryk idag 

Anmeld

21. juni 2009

Moderator

Diana... skriver:

Ja det er   Så måtte jeg jo lige vise ham billederne som bevis på det er dig der får Lucas til at dufte 

Ja det var bare SÅ hyggeligt helt sikkert det skal gøres igen  og du skal jo babysitte nå vi skal i biffen i århus  Har du vist manden billederne? 

Jeg skulle LIGE netop til at gøre det - tror han bliver helt forskrækket   Og JA!! I afleverer ham bare anytime!!! Og ellers må du komme forbi til kaffe så jeg kan dikke videre med ham

Anmeld

21. juni 2009

Moderator

Diana... skriver:

Hov hov du kan da ikke bare sådan lige rette i det 

Uhh Lucas hygget sig os bare meget og faldt om kuld næsten som vi kom hjem alle de mange indtryk idag 

Jamen jeg blev nødt til det Glemte jo det vigtigste

Anmeld

21. juni 2009

Diana...

Rosa skriver:

Jeg skulle LIGE netop til at gøre det - tror han bliver helt forskrækket   Og JA!! I afleverer ham bare anytime!!! Og ellers må du komme forbi til kaffe så jeg kan dikke videre med ham

Det er bare en aftale du taget på ordet   Men se du nu bare at få proppet en op så kan de lege i staden for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.