oplevede i hvide blodlegemer i urinen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.639 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. februar 2013

1990h

var til 32 ugers tjek i dag hos lægen

hun fandt hvide blodlegemer i urinen men ikke de andre ting de tester for. har samtidig mega meget vand i kroppen men det hun obs på så skal derop den 13 til tjek igen..

Hun nævnte at det kunne skyldes blærebetændelse eller at man har øget slim vidst nok..blærebetændelse fik jeg testet sidste uge med urin test og det har jeg ikke.

er som sådan ikke bekymret, men lettet over at hun vil se mig igen den 13 da jeg først skal til jordmor den 21 marts.

men jeg sidder jo her og tænker lidt om hvad de hvide blodlegemer skyldes hos jer? tænker at jeg da ikke er den første med det i hvert fald og det lyder ikke til at være synderligt alarmerende så fik faktisk ikke spurgt lægen så meget..

knus mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

tarkoflen

Jeg har haft hvide blodlegmer i urinen 3 ud af 4 gange, men det har ikke betydet noget...

Jeg tror, at det kan være tegn på blærebetændelse, men jeg er ikke sikker

Anmeld

27. februar 2013

1990h

tarkoflen skriver:

Jeg har haft hvide blodlegmer i urinen 3 ud af 4 gange, men det har ikke betydet noget...

Jeg tror, at det kan være tegn på blærebetændelse, men jeg er ikke sikker

ja har lige googlet lidt der står også tegn på infektion og blærebetændelse..det nok ikke noget så

Anmeld

27. februar 2013

Moar2011

var til 32 ugers tjek i dag hos lægen

hun fandt hvide blodlegemer i urinen men ikke de andre ting de tester for. har samtidig mega meget vand i kroppen men det hun obs på så skal derop den 13 til tjek igen..

Hun nævnte at det kunne skyldes blærebetændelse eller at man har øget slim vidst nok..blærebetændelse fik jeg testet sidste uge med urin test og det har jeg ikke.

er som sådan ikke bekymret, men lettet over at hun vil se mig igen den 13 da jeg først skal til jordmor den 21 marts.

men jeg sidder jo her og tænker lidt om hvad de hvide blodlegemer skyldes hos jer? tænker at jeg da ikke er den første med det i hvert fald og det lyder ikke til at være synderligt alarmerende så fik faktisk ikke spurgt lægen så meget..

knus mig

Ikke for at gøre dig nervøs !!

Men jeg fødte 33+3 pga hvide blodlegmer som svare til betændelse i kroppen..
Jeg var ved lægen om mandagen hvor hun sagde det var mit udflåd der var lidt dril ..

Fredag 11.45 får jeg sivende vand afgang..

Anmeld

27. februar 2013

1990h

Storms-Mor skriver:

Ikke for at gøre dig nervøs !!

Men jeg fødte 33+3 pga hvide blodlegmer som svare til betændelse i kroppen..
Jeg var ved lægen om mandagen hvor hun sagde det var mit udflåd der var lidt dril ..

Fredag 11.45 får jeg sivende vand afgang..

okay vidste man slet ikke noget om hvad betændelsen i kroppen kom fra?

det nok derfor hun vil se mig den 13 og se om det væk til den tid..hun vil i hvert fald dyrke urinen og ringe hvis der var noget. men fik jo dyrket urin sidste uge og blære betændelse var det ikke. hun sagde netop også det med at udflod/slim kan være skylden i at der kommer hvideblodlegemer med i urinen

Anmeld

28. februar 2013

Moar2011

1990h skriver:

okay vidste man slet ikke noget om hvad betændelsen i kroppen kom fra?

det nok derfor hun vil se mig den 13 og se om det væk til den tid..hun vil i hvert fald dyrke urinen og ringe hvis der var noget. men fik jo dyrket urin sidste uge og blære betændelse var det ikke. hun sagde netop også det med at udflod/slim kan være skylden i at der kommer hvideblodlegemer med i urinen

jeg døjet tit med blærebetændelse i min graviditet ..

men lægen mente ikke det var det . - efter følgende sygehuset fortalt at hos dem der behandler mig det straks fordi man er gravid og det kan sætte fødselsen igang som det gjorde..

Anmeld

28. februar 2013

Kløver

Jeg ved kun det vist kan være tegn på infektion som blærebetændelse

Anmeld

28. februar 2013

1990h

Storms-Mor skriver:

men lægen mente ikke det var det . - efter følgende sygehuset fortalt at hos dem der behandler mig det straks fordi man er gravid og det kan sætte fødselsen igang som det gjorde..

Når for den.

jeg blev heldigvis tjekket negativ for blærebetændelse i sidste uge.

Anmeld

28. februar 2013

1990h

Storms-Mor skriver:

Når for den.

Anmeld

28. februar 2013

Moar2011

1990h skriver:

Når for den.

okey min var os negativ hvor hun så siger at jeg skal vaske mig med intim sæbe for mit udflåd dengang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.