Hvor lang tid skal der gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
12 svar
2 synes godt om
27. februar 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg vil gerne igang med projekt baby, men en bekendt sagde at det var alt for tidligt....

Derfor vil jeg gerne høre hvor lang tid I synes der bør gå fra man finder sammen og til man starter "projekt baby"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg vil gerne igang med projekt baby, men en bekendt sagde at det var alt for tidligt....

Derfor vil jeg gerne høre hvor lang tid I synes der bør gå fra man finder sammen og til man starter "projekt baby"

Når i er klar vel ?

Her var vi sammen i 7 år inden men vi var også unge da vi blev kærester ..

Tænker at det kun er jer selv der kan svare på om i skal gå i gang ?

Anmeld

27. februar 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Når man begge er klar og enige om det

Anmeld

27. februar 2013

come2

Anonym skriver:

Vi startede efter 1 år ca.

Anmeld

27. februar 2013

Trinebaby

Jeg sys ikk andre skal bestemme hvornår man skal have børn . Det er jer der ved hvornår i er klar hvor lang tid har i været sammen ?

Anmeld

27. februar 2013

Dianabk

Vi har været sammen i 10 år men fandt sammen tidligt
Mener at i selv ved hvornår i er klar og føler det er rigtigt

Anmeld

27. februar 2013

Muffinmus

Man siger jo forelskelsen varer ca to år. Og så lige en prøveperiode:-P så jeg vil sige efter tre år nok og så skal alle rammer være der også. Altså hjemmet, økonomisk osv:-)

Anmeld

27. februar 2013

Linda-M

Det kan man slet ikke lave regler for, det er noget pjat.

Hvis man føler sig klar, både mentalt, økonomisk, elsker hinanden og har de fysiske rammer (eller er indstillet på at få det), jamen så er det da bare at tage springet

Det er lige meget hvor længe man har været sammen, så kan det altid gå galt - børn eller ej.

Det er kun JER der ved om det er det rigtige tidspunkt og hvis i virkelig føler det, så er det fuldstændig ligemeget hvad "normen" er.
Går ud fra i er voksne mennesker der kan tage vare på jer selv, jeres liv og fremtid

Held og lykke med projektet

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

Trinebaby skriver:

Jeg sys ikk andre skal bestemme hvornår man skal have børn . Det er jer der ved hvornår i er klar hvor lang tid har i været sammen ?

Vi har kun været kærester i et par måneder, men vi har kendt hinanden hele livet...

Anmeld

28. februar 2013

Trinebaby

Anonym skriver:

Vi har kun været kærester i et par måneder, men vi har kendt hinanden hele livet...

okay jeg har selv en veninde der lige er blevet gravid og de har kun være sammen i 2 måneder , men de siger de er klar så det sys jeg helt bestemt er deres valg . mig og min kæreste blev først klar i sommers , og vi har været sammen i 4 år til marts, og er gravid 10+4 , men når i er klar sys jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.