baby012 skriver:
Min lille prins kom ENDELIG til verdenen d. 21-02-13 ..
Ja, så blev det torsdag, og jeg havde gået en tid til igangsættelse kl. 10.30 .. Var VILDT nervøs, bange og alligevel spændt på en gang..
Da vi ankommer til FG Kommer jeg ind i et rum hvor vi sammen med JM og JMS om hvordan det kommer til at forløbe.. jeg får kørt sådan et skema over babys aktivitet, puls og eventuelle veer, derefter bliver jeg undersøgt indvendigt, hvor JMS vurdere at de godt kan tage mit vand da jeg er tre cm åben
!!!!! Happy, Happy, Happy !!!!!
ee tager vandet, og jeg bliver sendt ud i byen med beskeden om at jeg kan komme igen når jeg får veer.. Vi går så ud for at finde noget at spise, men da vi ankommer til centeret, begynder det så småt at nive lidt
så vi finder en vogn så jeg har lidt at støtte mig op a, og derefter går vi rundt og leder efter en restaurant ..
Jeg får spist en meget lille smule, veerne tager kraftigt til og der er nu kun 10 min imellem.. Manden ringer op til FG og siger at vi kommer igen Nu...
20 min efter de tog vandet, står jeg og tager hospitals tøjet på, og kommer op og får tjekket den lilles hjerte igen, men de kan slet ikke finde hans puls, dog kan de se at han sparker, så liv er der
jm sætter en eller anden måler på hans hoved (av) så de kan følge hans puls.. Den er fin, og jeg får lov at komme i bad.. Der ligger jeg så, og har faktisk rigtig godt styr på veerne og arbejder rigtig godt med dem.. Pressetrængen melder sig desværre allerede da jeg er 7 cm åben, og jeg bløder RIGTIG meget.. Jeg kommer op af vandet, og jm kan mærke at han er kommet skævt ned i bækkenet
(har aldrig nogensinde haft så ondt) så da jeg er 8 cm åben er jeg oppe på briksen og får besked på at presse med veerne så vi kan få ham ud uden at være nødt til at bruge ks..
hun prøver at få ham til at vende sig rigtig i bækkenet, og får mig op i en masse stillinger, og hjælper ham med at skrue sig rigtig forbi bækkenet, det tager tid, og jeg mister meget blod..
Men ned i føde kanalen, det kommer han..
Efter fire presse veer er han ude,
manden får ham ud af mig med lidt hjælp fra jm og lægger ham hos mig 
Det var så stort at det var ham der tog imod, og klippede navlesnoren .. 
41+3 - 6 timer - ingen bristninger - 51 cm - 3500 g - 
FANTASTISK FØDSEL.. Uden smertestillende.. - præcis som ønsket , på trods af ve storm og voldsomme smerter