udbetaling danmark.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.244 visninger
13 svar
1 synes godt om
27. februar 2013

Joko

Hey piger.

Jeg er så uheldig at jeg er blevet sygemeldt og skal derfor have sygedagpenge fra udbetaling danmark. Skal lige hører om nogen har prøvet det? og efter Jeres læge har udfyldt lægeerlkæringen har i så modtaget flere breve?

håber nogen kan hjælpe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Pige2009

Jeg aner det ikke, men så kom den lige op

Anmeld

27. februar 2013

Joko

mange tak 

Anmeld

27. februar 2013

Palaja

Jeg blev sygemeldt i december, og har først fået penge her midt i februar, selvfølgelig med tilbagevirkende kraft. Håber det kommer til at gå lidt hurtigere for dig. Synes jeg har modtaget utallige breve. Men efter de har fået lægeerklæringen har jeg vist kun modtaget et enkelt brev (om at jeg var berettiget til barselsdagpenge) Og nu kører det - endelig 

Anmeld

27. februar 2013

LLN

Joko skriver:

Hey piger.

Jeg er så uheldig at jeg er blevet sygemeldt og skal derfor have sygedagpenge fra udbetaling danmark. Skal lige hører om nogen har prøvet det? og efter Jeres læge har udfyldt lægeerlkæringen har i så modtaget flere breve?

håber nogen kan hjælpe. 

Det er ikke udbetaling Danmark der udbetaler sygedagpenge, det gør din kommune.

Anmeld

1. marts 2013

Joko

Palaja skriver:

Jeg blev sygemeldt i december, og har først fået penge her midt i februar, selvfølgelig med tilbagevirkende kraft. Håber det kommer til at gå lidt hurtigere for dig. Synes jeg har modtaget utallige breve. Men efter de har fået lægeerklæringen har jeg vist kun modtaget et enkelt brev (om at jeg var berettiget til barselsdagpenge) Og nu kører det - endelig 

dejligt det endelig hører.

ja har snakket med dem og jeg var vidst lidt glemt, så de kigger på det hurtigst muligt.

Anmeld

1. marts 2013

Joko

LLN skriver:

Det er ikke udbetaling Danmark der udbetaler sygedagpenge, det gør din kommune.

når det er graviditetsgener er det blevet til at udbetaling danmark har overtaget de sager.

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

Joko skriver:

Hey piger.

håber nogen kan hjælpe. 

Jeg var også sygemeldt og fik barselsdagpenge af udbetaling Danmark. Jeg har ikke modtaget breve efter lægeerklæringen er sendt men pengene er gået ind

Anmeld

1. marts 2013

LLN

Joko skriver:

når det er graviditetsgener er det blevet til at udbetaling danmark har overtaget de sager.

Det er helt rigtit, men det skrev du jo ikke noget om.

God weekend.

Anmeld

1. marts 2013

pussekat

LLN skriver:

Det er helt rigtit, men det skrev du jo ikke noget om.

God weekend.

hejsa
det her overtaget det hele med penge fra komume af de sige det til mig på komume i dag så jeg skulle ring til dem ja tak ring op og 5 sek efter tak du her ikke tryk dig cpr nr nej det kun jeg ikke når på 5 sek da gamle lort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.