Er det arveligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
11 svar
1 synes godt om
27. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvor meget man tager på under graviditet??

Min mor tog 34!! kg på under hendes graviditet.! :/

Vores krops bygning minder om hinanden, hvis man kigger på hvordan hun så ud da hun havde min alder. Jeg er lang og slank (ca 173 høj og 57kg) Hun er i dag tyk :/ Og frygter at det samme sker for mig

Hvad er jeres erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Vores krops bygning minder om hinanden, hvis man kigger på hvordan hun så ud da hun havde min alder. Jeg er lang og slank (ca 173 høj og 57kg) Hun er i dag tyk :/ Og frygter at det samme sker for mig

Hvad er jeres erfaring?

Nej det er det ikke  

Min mor tog 30 kg på da hun var gravid med mig. 
Jeg har taget 12,5 kg på og jeg er gravid med tvillinger og skal føde om 12 dage
Min mor er højere end mig, men vi har samme kropsbygning

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Nej det er det ikke  

Min mor tog 30 kg på da hun var gravid med mig. 
Jeg har taget 12,5 kg på og jeg er gravid med tvillinger og skal føde om 12 dage
Min mor er højere end mig, men vi har samme kropsbygning

Det var da godt det ikke passede ellers skulle du jo tage 60kg på fordi der er to

Men det er da rart at vide at det ikke er arveligt

Anmeld

27. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Det var da godt det ikke passede ellers skulle du jo tage 60kg på fordi der er to

Men det er da rart at vide at det ikke er arveligt

Haha ja Mere end 100% af min startvægt. Det ville aldrig gå

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Haha ja Mere end 100% af min startvægt. Det ville aldrig gå

Hehe nej

Anmeld

27. februar 2013

Sahara82

Anonym skriver:

Hvad er jeres erfaring?

Min mor tog meget på under sine graviditeter, men jeg er 39+4 og har taget 11,5 kg på. Så tror ikke altid det har så meget at sige.

Men har din mor haft meget vand i kroppen under graviditeten (Det forsvinder jo igen) eller har hun spist meget?

Anmeld

27. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hvad er jeres erfaring?

Nej overhovedet ikke!

Min mor tog en del på da hun var gravid, alle tre gange, men jeg har "kun" taget 10 kilo på, og jeg har termin i næste uge..

Hun var så til gengæld tynd før hun fik mig, og jeg er en del overvægtig, men jeg tror absolut ikke det er arveligt

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

smsh skriver:

Min mor tog meget på under sine graviditeter, men jeg er 39+4 og har taget 11,5 kg på. Så tror ikke altid det har så meget at sige.

Men har din mor haft meget vand i kroppen under graviditeten (Det forsvinder jo igen) eller har hun spist meget?

Det er jeg ikke klar over.

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Nej overhovedet ikke!

Min mor tog en del på da hun var gravid, alle tre gange, men jeg har "kun" taget 10 kilo på, og jeg har termin i næste uge..

Hun var så til gengæld tynd før hun fik mig, og jeg er en del overvægtig, men jeg tror absolut ikke det er arveligt

Okay, det er jo skønt

Anmeld

27. februar 2013

Victoria2013

Jeg har allerede taget mere på end min mor i hendes første graviditet... vi er nogenlunde lige høje og har samme kropsbygning og vores familie tager nemt på i vægt.

Da hun var gravid første gang, siger hun at hun tog 7 kg på. Så blev det til lidt mere ved 2. graviditet og da hun var gravid med mig tog hun vist en 15-20 kg på (kan ikke huske præcis hvad hun sagde).

Jeg er 24 uger henne nu (første barn) og har taget 10½ kg på indtil videre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.