putteritual

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. februar 2013

HopinWishin

jeg har altid puttet laura ved at hun faldt i søvn ved mit bryst,..

men nu er hun  mdr og meget mere bevidst og sværere at putte..

hvordan er jeres putteritual???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

LSM

HopinWishin skriver:

Vores putteritual starter efter aftensmaden
Benjamin ligger lige på legegulvet så vi kan få ryddet op efter aftensmaden, derefter kommer han ind og bliver puslet og kommer i nattøjet, får evt et bad.
Derefter går vi ind i stuen hvor vi hygger lidt i sofaen, han får bryst og bliver lagt ind i seng med sin bamse, jeg tænder en natlampe (der skifter i farver) samt sætter lidt musik på, kysser ham på kinden siger godnat sov godt og går ud af værelset. Så falder han for det meste i søvn af sig. Nogle ganske få gange er jeg nødt til at vugge ham i søvn

Han er forresten 7 måneder.
Kan ikke lige se hvor gammel din datter er i indlægget

Anmeld

28. februar 2013

HopinWishin

LSM skriver:

Vores putteritual starter efter aftensmaden
Benjamin ligger lige på legegulvet så vi kan få ryddet op efter aftensmaden, derefter kommer han ind og bliver puslet og kommer i nattøjet, får evt et bad.
Derefter går vi ind i stuen hvor vi hygger lidt i sofaen, han får bryst og bliver lagt ind i seng med sin bamse, jeg tænder en natlampe (der skifter i farver) samt sætter lidt musik på, kysser ham på kinden siger godnat sov godt og går ud af værelset. Så falder han for det meste i søvn af sig. Nogle ganske få gange er jeg nødt til at vugge ham i søvn

Han er forresten 7 måneder.
Kan ikke lige se hvor gammel din datter er i indlægget

Hov ja min datter er lidt over 6 mdr =)

Det lyder nogenlunde som det jeg er ved at prøve at indføre her.. bortset fra natlampen..... Jeg skulle prøve at komme væk fra at hun falder i søvn i min arm nemlig... 

Anmeld

28. februar 2013

LSM

HopinWishin skriver:

Hov ja min datter er lidt over 6 mdr =)

Det lyder nogenlunde som det jeg er ved at prøve at indføre her.. bortset fra natlampen..... Jeg skulle prøve at komme væk fra at hun falder i søvn i min arm nemlig... 

Natlampen er også forholdsvis ny, men vi oplevede at han faldt bedre i søvn selv, når han har den at ligge og kigge på.
Det er en lille kanin som skifter i forskellige farver (batteri drevet)
Men det kunne sikkert også gøres med en uro ´
Før vi fik den, kunne han godt blive sur kort efter, vi havde lagt ham.

Anmeld

28. februar 2013

Masig

Her starter vi kl syv ca, hvor han bliver puslet, får nattøj på, får børstet tænder. Så bliver han lagt ind i seng, der bliver tændt babyalarm, ikke fordi vi har alarm på ham, men fordi der er natlampe og musik i, som så spiller. Så bliver han kysset på panden og der bliver sagt godnat og vi går ud.  Han bruger som regel en halv times tid på at ligge og lege og pludre lidt, g når han så begynder at blive træt, bliver han lidt pylret. Så går en af os ind og giver sut, putter ham igen og nogle gange må vi blive siddende inde hos ham, andre gange falder han selv i søvn. Idag faldt han helt selv i søvn efter ret kort tid 

Han er 7 mdr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.