Hvad siger i til disse navne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
13 svar
4 synes godt om
27. februar 2013

Anonym trådstarter

Åha. Vi har forøgt at blive gravide i 4 mdr snart, og er ved atblive sindssyg. nå men vi har allerede snakket navne 

Vi har en datter der hedder Nicoline 

når vi engang får en lille mere skal den ( afhændig af kønnet )hedde Elliot eller Thea. 

Hvad synes i om navenen? (dette er bare for sjovt og jeres holdning har ikke indflydelse, men tænker bare på hvad andre mon synes om navnen.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Åha. Vi har forøgt at blive gravide i 4 mdr snart, og er ved atblive sindssyg. nå men vi har allerede snakket navne 

når vi engang får en lille mere skal den ( afhændig af kønnet )hedde Elliot eller Thea. 

Hvad synes i om navenen? (dette er bare for sjovt og jeres holdning har ikke indflydelse, men tænker bare på hvad andre mon synes om navnen.)

Personligt kan jeg ikke så godt lide de navn.

Men ved også at de er ved at være godt populær, også meget her inde:-):-)

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Personligt kan jeg ikke så godt lide de navn.

Men ved også at de er ved at være godt populær, også meget her inde:-):-)

Thea var jeg egentlig godt klar over er populær, men ikke Elliot. tak for dit besyv

Anmeld

27. februar 2013

Pigent

Jeg kan godt lide begge navne Synes det er to søde navne. Synes bare det synd at Elliot kan stave på så mange forskellig måder.

Anmeld

27. februar 2013

StudPsyk

Barnepigen skriver:

Jeg kan godt lide begge navne Synes det er to søde navne. Synes bare det synd at Elliot kan stave på så mange forskellig måder.

Hvordan ville du ellers stave Elliot?

TS: Jeg kan godt lide navnene

Anmeld

27. februar 2013

Kløver

Synes det er 2 rigtig pæne navne

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja vi synes også det er gode navne. ja, hvordan kan Elliot ellers staves? :s 

hvorda synes i de to navne passer med Nicoline?

Anmeld

27. februar 2013

LittleSteps

Det er ikke lige min smag 

Anmeld

27. februar 2013

Asta&Alfred

Anonym skriver:

Jeg synes at Elliot er et rigtig flot navn:-)

Anmeld

27. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg elsker begge to! De er så fine, havde selv Elliot i tankerne, men kæresten er ikke så vild med det desværre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.