Billig rejse til new york?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. februar 2013

Anonym trådstarter

vælger lige at være ano da min kæreste kan læse med han bliver 32 til april og vi har faktisk mange gange snakket om at tage en forlænget kæreste weekend til evt london eller new york.. Jeg har faktisk tænkt meget på at jeg godt kunne tænke mig at komme til new york og nu tænkte jeg faktisk på at overraske ham til hans fødselsdag og give ham en rejse i gave kun ham og mig men hvor på nettet finder man de billigste rejser kiggede på fdm og spies og vil sku ikke give 12.000 kr for 4 dage nogen gode forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

vælger lige at være ano da min kæreste kan læse med han bliver 32 til april og vi har faktisk mange gange snakket om at tage en forlænget kæreste weekend til evt london eller new york.. Jeg har faktisk tænkt meget på at jeg godt kunne tænke mig at komme til new york og nu tænkte jeg faktisk på at overraske ham til hans fødselsdag og give ham en rejse i gave kun ham og mig men hvor på nettet finder man de billigste rejser kiggede på fdm og spies og vil sku ikke give 12.000 kr for 4 dage nogen gode forslag?

Du kan prøve på momondo, reklamerne siger jo at de skulle være billigere end andre steder

Monica

Anmeld

27. februar 2013

Weber

jeg ved der kan sparres en del på at bestille på tyske/svenske sider . Og på mange svenske sider kan der bestilles afrejse fra Kastrup .

Kender nogle , som har gjort og spærret ca. 3000 kr pr person til Miami

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.