Hvad gør jeg forkert?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2008

Sørensen

Nu ligger den lille Andreas med feber 38,2 og den har denligget på hele dagen. har snakket med en fra min mødregruppe i dag, som er sygepljerske og hun siger det er det helt rigtige jeg gør, at råe vagt i gevær, når han ændre søvn mønster så markant, men der også er gode sider - så som han spiser godt og drikker godt, når han så er vågen. Jeg synes vi render ind i sygdom efter sygdom. Siden jeg er startet på arbejde i september 07 har vi haft ufattelig mange barnets sygedage og min mand ar taget de fleste da jeg lige er startet på nyt job (sjovt nok samme sted som min mand) Åhh jeg føler mig som dårlig mor.:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2008

3rollinger

Hej Tina

Neeej, det kan man altsaa ikke altid helt styre, om de bliver syge eller ej. Gid det var saa vel.

Det er da smadder irriterende altid at have syge boern, men saadan er de stoerrelser. Og med vuggestue er der jo mange sygdomme der florerer konstant.

Knus
Trine

Anmeld

8. januar 2008

Vibbe

Hej Tina

God bedring til Andreas.

Ja det er altid træls med syge børn - man ved næsten ikke hvad man skal gøre for dem.
Heldigvis er vores datter utrolig frisk selv om feberen godt kan runde de 40 - underligt.

Mvh Vibbe

Anmeld

8. januar 2008

Doktor Doolittle

Hej Tina
Du gør helt sikkert ikke noget forkert. I har bare været uheldige. Nu bliver det heldigvis snart varmere, så bliver de små ikke så syge :D
Knus og god bedring til Andreas fra Tina

Anmeld

8. januar 2008

Heidimed lea

hej Tina du gør ikke noget forkert, men jeg kender godt følelsen af at gøre det forkert. min den store er også meget syg, han er snart 4 og har astmatisk broncitis, og der igen i år ramt meget. tror ikke at vi kan gøre så meget, en det er hårdt at gå igennem.

vær nu ikke for hård ved dig selv, knus og god bedring Heidi

Anmeld

8. januar 2008

Stumpen

Hejsa..

Du skal under ingen omstændigheder føle dig som en dårlig mor, for sygdom kan vi desværre ikke holde for..
Qnus Anja..

Anmeld

8. januar 2008

Sørensen

Tusind tak tøser :)

Jeg har lige fået mail fra lægen og nu skal vi derind igen og have gennetjekket ham eller sendes videre derfra.

Jeg glæder mig til det bliver sommer - sol, varme og glade drenge (uden sygedage)

/Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.